De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik hoop dat je het niet hebt over jullie camper :eek:

2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Gisterenmiddag brak de zon door en nog even naar het strand geweest. Vandaag weer een bewolkt dagje.

3. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

'k Stel voor een referendum te gaan organiseren. 8)
    Farmerama uit BP!

4. Wofrij

Wofrij Teller

Ik weet niet of ik er genoeg verstand van heb, maar als ik stemrecht heb ga ik stemmen, verstand of niet!:oops:
    Als er dus en referdum georganiseerd wordt ga ik stemmen! xD

5. snietje1

Weekend !!!!!!!!!!!!!

6. -_Moira_-

Geen weekend! De vraag is of Farmerama wel blijft bestaan zonder BP..

7. snietje1

Goedemorgen.

8. Wofrij

Wofrij Teller

Jij wil er wel weer een hele grote rel van maken. BP kan niet zonder ons; de Farmeramaspelers. Maar wij kunnen best zonder BP. Farmerama is nu eenmaal een vreemd boerderijgebeuren waar alles kan xD

9. snietje1

Wof toch :eek: Dat zijn geen 4 regels !

10. -_Moira_-

Wel 4 zinnen. Maar dat telt vast niet!

11. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Farmerama zonder Bp gaat heel goed denk ik.
    Klein groepje personeel nodig en veel meer betalende spelers dan bij de andere BP spelletjes....denk ik xD

Het komt erop neer, dat het rijke Farmerama, de andere spellen online houdt. :music:

We beginnen voor onszelf:inlove: ik ontwerp postzegels! xD

12. nabejara

nabejara Forum-generaal

ah,ik ruik sensatie, dus ik ben terugxD Dankjewel Leni voor het waarnemen van alles en nog wat;) Hoe kom ik zo rijk?o_O Nu maar eens verdiepen in wat er al zoal speelt, behalve een relreferendum8) Zouden wij elkaar niet een keer ontmoeten bij de relreferendumgangmaakster? als Wofje weer kon lopen of zoiets?Dan kan ik je officieel een bloemetje overhandigen;)

Laatste bewerkt: 25 Juni 2016
    leni1955 vindt dit leuk.
  13. snietje1

Nabje, welkom terug, fijne vakantie gehad ??? Lekker genoten ???

Sensatie, nope geen zin in...

Ontmoeten ? gezellie !!!

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Welkom terug nab, ik heb niet zoveel gedaan om je rijk te maken, komt van de schelpen denk ik.xD
    Bloemetje is leuk maar niet nodig hoor, als je nog meer voorraad wilt roep je maar.;) Tijd zat.

15. nabejara

nabejara Forum-generaal

nou.........ik ga eind augustus nog een keer, dus.........................8);) dan ga ik weer gillenxD
    De vakantie was....tsja wat zal ik zeggen? we kwamen aan in een stortbui; hagel, regen en weet ik veel wat er nog meer allemaal uit de lucht kwam vallen:eek: en dan een tent opzetten; dat noemen ze ultiem geluk-.- De hele vakantie nog modder in de tent gehad. Wel een paar dagen zozo gehad en dan weer dat extreme het weer:cry: Dat was de negatieve ervaring, maar wel heerlijk gefietst en walgelijk lekker gegeten; ik heb nu knallende ruzie met mijn weegschaal:oops: Vanaf maandag gaat het strenge regime weer in8)

leni1955 vindt dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Eind augustus ben ik net terug, komt dat even goed uit.;)xD

Het weer:wuerg:, ik wil het er niet meer over hebben.:music:

17. nabejara

nabejara Forum-generaal

altijd bereid tot een wederdienst;) mocht dat nodig zijn;)

18. snietje1

Wouw Nabje, kan jij iets aan dit weer veranderen ?:pxD

nabejara vindt dit leuk.
  19. Wofrij

Wofrij Teller

Ja, mogelijk moeten we de relbespreking maar eens om de tafel bespreken. Ik loop wel weer kleine stukjes, maar kan wel lange afstanden rijden, dus dat komt wel goed. Nu is de vraag wie er in de relreferendumcommissie kan, mag en wil! Volgens mij is een thuisbasis al geregeld 8).
    Oh en inderdaad, het moeten wel minimaal 4 regels zijn. Dit mag wel 1 zin zijn. Maar dat wordt dan wel een hele lange zin. Maar bij deze is het redelijk gelukt en voldoet het volgens mij nu wel aan de minimale eisen.

snietje1 vindt dit leuk.
  20. snietje1

Goedemorgen :)

Is er weer code geel afgeroepen, kunnen ze daar geen zon bestellen of was die uitverkocht ?