De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Knap van je hoor.

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Echt wel, dat was de eerste keer dat ik op deze bank zat/lag... en dat in 8 jaar o_O

leni1955 vindt dit leuk.
  3. nabejara

nabejara Forum-generaal

pas maar op dat ie niet te veel gaat slijtenxD

4. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Dan wordt het tijd voor een nieuwe, eentje die wel lekker ligt/zit?

5. snietje1

Deze zit/ligt lekker maar ik zit liever op een stoel..

Voor de afwisseling niet geslapen :cry:

6. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

7. leni1955

Ach gossie, zou je niet toch maar aan de pijnstilling, zelfkwelling is niet nodig.:inlove:

stien56 vindt dit leuk.
  8. Wofrij

Wofrij Teller

Onze wensen qua andere camper zijn niet zo erg hoog. We willen een nieuwere vanwege het autogedeelte. Die is uit 1998. Motorisch is hij wel goed, maar oa Rotterdam heeft nu een milieuzone. Wij komen regelmatig in Rotterdam en dan is het soms onhandig dat wij er met de camper niet in mogen. Daarvoor is ie dan net een paar jaar te oud :(.
    Wij gaan nu voor een bedrijfsbus van ongeveer uit 2011, daar hopen we dan een jaar of 10 á 15 mee vooruit te kunnen. Een confectiecamper die af uit de fabriek komt is veel duurder en hebben meestal de foute afmetingen voor ons. Wij willen geen brede camper ivm kleine weggetjes en smalle bruggetjes waar je dan niet altijd over mag. o_Ok gebruiken wij de camper gewoon als auto en dan wil je ook niet zo'n lang ding die niet redelijk in een gewoon parkeervak past. En tv's, magnetrons en vaatwassers hoeven wij niet in de camper.
    Maar zal wel in het najaar worden voordat eea gerealiseerd kan worden want de camperbouwer zit al tot half september vol in de planning. Als we een busje hebben (sinds gisteren is een garage al voor ons op zoek) kan de boel ingepland gaan worden.:)

stien56 vindt dit leuk.
  9. snietje1

Hé Wof, dat klinkt gezellig !!xD

Leni, gisteren 4000 panadol op, helpt geen fluit.... vandaag braaf huisarts gebeld en strakkies kan wederhelft mijn medicatie halen tegen zenuwpijn :inlove: Ik ben vandaag ook niet naar het werk gegaan, ik kon me vanmorgen niet eens aankleden (is wel handig). Het is gewoon helemaal ontstoken en ik kan er niets op velen :oops: Ik loop nu lekker romantisch in een heel groot shirt rond die amper op mijn huid zit:music:

stien56 vindt dit leuk.
  10. leni1955

Wof, dat klinkt goed en even wachten is niet zo erg want dan heb je iets om naar uit te kijken.:)

Ach, Snietje toch, dat klinkt wel heel vervelend allemaal, sterkte ermee.:inlove:

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Snietje, je slaapt al nooit veel, maar helemaal niet..............
    Maar hopen dat de medicijnen helpen!

Wof, zo'n bus camper is ideaal - wij hebben er 2 jaar geleden één gehuurd van 6 meter lengte en bus breedte - ideaal!

Oh en vaatwasser, magnetron, oven en of tv - nee, maar bovengenoemde camper had maar 2 gas pitjes en dat vind ik dan wel weer minder.

12. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Hopelijk slaap je met de nieuwe medicatie wel, ik duiker er ws vroeg in, was voor mijn doen vroeg op.

13. snietje1

Goedemorgen, Whouw ik heb zomaar tot half 8 geslapen xDxD Dat verdient wel een punt 8)

leni1955 vindt dit leuk.
  14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Helaas, geen punt, maar wel fijn dat je lekker hebt kunnen slapen, Snietje!

15. leni1955

Een punt, nee daar doe ik niet aan maar fijn dat je geslapen hebt Sniet.

Goedemorgen, de zon schijnt en nu hoop ik echt dat hij wil blijven, hoef niet weg vandaag zodat ik er lekker van kan genieten.:D

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedenavond!

17. leni1955

AAARGHHHH Stien, was dat nou nodig?:cry::(

Goedemorgen.

18. snietje1

Goedemorgen...

19. nabejara

nabejara Forum-generaal

• Een trekvogeltje vliegt 's winters in de ijzige wind en stort bevroren ten aarde....
      ...een koe die in het weiland loopt, laat zijn stront op haar vallen......
      ...door de warmte ontdooit ze en begint van puur geluk weer te fluiten...
      ...een kat hoort dat en haalt haar uit de stront en vreet haar op.....

Moraal van dit verhaal :
      ...niet iedereen die op je schijt is je vijand
      ...niet iedereen die je uit de stront haalt is je vriend
      ...als het je een keer meezit, hou dan je bek dicht...
    ik kwam hem tegen.................................ach ja, weer eens even iets anders.................................oh ja goedemorgenxD

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

o_Ok goedemorgen Nabje!