De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik blijf lekker binnen.
    Het huis is weer aan kant dus nu de schoolboeken weer open.
    Enne Wof, ik vind Sniet niet sneu hoewel met gordelroos maar dat ze zo alleen was.

2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Hier straks óf even beneden dweilen óf met een boek, pot thee en lekkers op de bank. Ik denk dat ik al weet wat de keuze gaat worden xD

3. leni1955

Allebei kan ook Moira.:p

4. -_Moira_-

Ik mag mij niet teveel vermoeien van de dokter :p

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo'n dokter zoek ik al jaren xD

Iedereen bedankt voor de mooie en gezellige vliegtuigjes en duifjes :inlove:

Laatste bewerkt: 23 Mei 2016
  6. Wofrij

Wofrij Teller

Ik kan me niet herinneren dat ik je recent een vliegtuig of duif gestuurd heb Sniet. Maar gezien ik doorgaans ook bedoeld wordt met iedereen wil ik je toch bedanken voor je dankzinnetje. Overigens is het wel zo dat ik best knap is om je balkje groen te krijgen. Daar heb je een langere adem voor nodig dan voor gordelroos. Tenzij je inmiddels level 100 bent want daarna schijnt dat levelen niet veel meer voor te stellen en kan het vele malen sneller gaan.
    Vandaag heb ik zelfs weer een dagje gewerkt, mijn oude bazin zat om me te springen en hadden zelfs al een laptop hier thuis willen afleveren om dan vanuit huis wat extra werk te kunnen doen. Maar ik mag weer autorijden dus ben ik vandaag na de files maar weer eens naar Amsterdam gereden. Tjonge dan moet ik dus voorbij Almere Poort, wat een ellende daar. Vandaag is die Libelle Zomerweek dus weer begonnen. Dikke files bij de afslag aan beide kanten van de A6. Gelukkig hoefde ik daar niet te zijn.
    Vrijdag ga ik weer en volgende week maandag en vrijdag waarschijnlijk weer. Straks ga ik werken nog leuk vinden. Maar ja als we een nieuwe camper willen laten maken dan zal het geld ergens vandaan moeten komen. Woensdag maar eens naar de camperbouwer in Hengelo. Gaan we maar eens verder babbelen.
    Voor nu:
    Goedemorgen

7. snietje1

Nope Wof, ik kom niet verder dat 97 op dit moment....

Ik ben blij dat je weer aan de gang bent, blijf wel op jezelf passen....

o_Ok voor jullie een zeer goedemorgen :)

8. -_Moira_-

Hier de laatste horde aan het nemen voor de 100, ik zie alweer een klein stukje groen verschijnen.

9. snietje1

Goedemorgen het is weer bezemstarttijd......

10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Wof, fijn dat het weer de goede kant op gaat!
    Wil je een camper laten bouwen zoals jij die wilt, of 'gewoon' een andere?

Nog felicitaties aan alle gelevelden.

snietje1 vindt dit leuk.
  11. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Een campert met ingebouwde laptop is misschien wel slim Wof... moestuintje op het dak en jullie kunnen voor wéken de hort op terwijl de centen blijven binnenstromen.

snietje1, stien56 en Wofrij vinden dit leuk.
  12. Wofrij

Wofrij Teller

Tessel. prachtig idee, zal het voorstellen aan de vrouw xD.
    Oh Stien, als we het laten maken dan natuurlijk zoals wij het willen. Gewoon een andere is geen optie want die hebben niet wat wij willen
    Tja, ik schijn maar niet vooruit te levelen. Level 96 pas (voor de insiders natuurlijk 97, voor mezelf blijf ik me dat voorhouden.BP maakt natuurlijk ook weleens domme fouten. Als ik level 100 ben dan houd ik misschien wel op over dat terugzetten in level door BP, ooit lang geleden). Gelijk weer een hoop tekst en kan ik weer eindigen met goedemorgen. Daarnaast gaan we straks op weg. Fysio zit er op voor vandaag (kwam al gelijk iemand naar me toe die belangstelling had voor ons huidige campertje. Dus gelijk maar even een show gegeven). Straks richting Almelo voor beloofde kop koffie van een oud-collega.

Hier komt ie dan:
    Goedemorgen :)

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik snap het helemaal Wof - wij kunnen ook niet vinden wat wij graag willen - niet in een caravan en niet in een camper.
    Dus, we blijven voorlopig nog even dromen (nog los van de kosten voor een nieuwe camper:wuerg:)xD

14. leni1955

Tja wofrij, als jij het over een nieuwe camper gaat hebben kunnen wij hier niet wegblijven want daar moet natuurlijk iets van gezegd worden.
    Leuk voor jullie maar zijn de eisen zo erg dat je er speciaal een moet laten bouwen? Wat fijn dat je weer mag rijden.
    En natuurlijk om de 4e regel vol te krijgen, goedemorgen.

stien56 vindt dit leuk.
  15. snietje1

Nieuwe camper.... mag je ook de kleur uitkiezen :music::p

stien56 vindt dit leuk.
  16. -_Moira_-

Je moet je ergens mee bezig houden. G'morgen dus!

stien56 vindt dit leuk.
  17. snietje1

Morgen, niet bepaald een goede... gewoon een slechte gordel-dag en 4 nachten niet geslapen....

18. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

19. leni1955

Ach Sniet, dan wens ik je iig wel een fijne dag ondanks de ellende.

20. snietje1

Dank je Leni het is meer een bankligdag geworden (een heel uur !!!!)