De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Moe154

Moe154 Forum-analist

Licht uit.

2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Nee, inmiddels aan Moe.

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Pieeeep...

4. -_Moira_-

Goedemorgen!

5. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Hola,
    Vanmiddag is de uitbreiding van Bahamarama...... Is natuurlijk niet echt een uitbreiding, want we krijgen er geen cm. meer eiland bij.
    't Is meer een uitbreiding van d'oude Apentempel 8)
    Dat komt omdat wij halzen als een bezetene bananen zijn gaan vergaren voor het rif. Je weet wel, de uitbreiding van het eiland die niet door ging, omdat die koralen moeilijk deden.... Toen kregen we gratis en voor niks een tropisch hardhout bos, waar ik overigens wél blij mee ben, want dan kan ik mijn bomenvoorraad aardig in de halfschaduw zetten.

Bleven ál die bananen natuurlijk over... De zo begeerlijke gouden rakkers verloren er hun glans een beetje door, máár.....dát probleem is nu dus opgelost. We kunnen nieuwe bomen kopen!
    De vraag is alleen waar ik die neer zal zetten, nu ik mijn tropisch hardhout bos al aangeplant heb :wuerg: Er zal iets omgezaagd moeten worden :wuerg: .......is dat niet strafbaar??

-Belora-, harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Eigenlijk wel Tessel, maar als je het stiekem doet........
    'Per ongeluk' in de fik steken kan ook nog.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. -_Moira_-

Nee joh, als je ze maar netjes omkapt vlak na de oogst. Wonderlijke is nl dat de bomen gewoon in je inventaris blijven staan en later weer in je bos gezet kunnen worden, ze doen het gewoon weer.

-Belora-, harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  8. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Geen fik hier....'k Ben nog aan het herstellen van de laatste ramp....:wuerg:

harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  9. henny

henny Actieve auteur

Nou ben ik droevig, heb lang niet genoeg gouden bananen........dat snap ik nu ook weer niet, maar goed.....t'is droevig gesteld....snif snif

10. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Niet huilen Henny...dat trek ik slecht. :eek:

Ik heb ook lang niet voldoende bananen om alles te kunnen opkopen. 'k Heb zelfs zonder dat ik het door had de nieuwe kamer al geopend........Floeps wég 45 gouden rakkers xDxD
    Máár....... dat is juist leuk! Nu kunnen we gaan sparen:music::wuerg:

11. Wofrij

Wofrij Teller

Ik heb ook lang niet alles. Ik heb een paar dingen aangeschaft en nu nog iets van 100 bananen over. Eerst maar eens kijken wat dringend nodig is. Kan toch niet alles tegelijk zaaien en oogsten. Dus stukje bij beetje komt het wel.
    Net nog even met onze kater naar de dierenarts. Had een beetje rare wond onder zijn kin. Zagen we vanmiddag ineens. Beetje pussig leek het ook wel. Zijn "kraag" was wel mooi roze. Waarschijnlijk toch een een abces van een uitgebreide tandartsbehandeling waarbij al zijn kiezen zijn getrokken. Heeft alleen nog 2 hoektanden en zijn voortanden. In aanleg al slechte tanden. Daarnaast ook wrs ooit een gebroken kaak gehad. De dierenarts zag in de bek nog iets wat er mogelijk wat onrustig uitzag. Misschien een een stukje oplosbare hechting die inwendig is gaan irriteren en nog niet helemaal weg is. Of toch ergens een bacterie erbij. Ze kon wel een "sonde" een stuk de wond induwen van buiten af. Zijn kin is nu netjes gladgeschoren. Nu een antibioticakuur van 8 dagen die evt nog verlengd kan worden. Nu maar hopen dat het snel wegtrekt. Hij balen want hij moet nu weer effen binnen blijven terwijl het zonnetje schijnt. Gelukkig hoefden we geen consult af te rekenen, alleen de medicijnen daar het mogelijk een gevolg is van de operatie. Nou mag hij van mij ook effen niet op schoot zolang mijn operatiewond niet geheel genezen is, dus heeft hij dubbel pech. Maar ik wil zijn kininfectie niet over naar mijn knie.
    Maar tegen mij aanliggen is eigenlijk voor allebei nog veel fijner, dus dat komt wel goed. Zo, dit zijn veel zinnen, hoeveel dagen krijg ik nu de LP?

12. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

De vrouw zal het druk hebben Wof.... Twee wonden in huis die aandacht nodig hebben....
    enne....Je krijgt de LP nooit zó maar....daar moet je wel wat meer voor doen dan een aardig stukje schrijven.....8)

13. snietje1

Goedemiddag, succes Wof met het voeren van antibiotica, ik heb al een zooi "spelletjes" achter de rug om hier 1 rat antibiotica te geven:music:

14. Wofrij

Wofrij Teller

Gunde je me het nu echt neit langer Sniet?
    Onze Wo is een makkelijke kat. Hij slikt het zo door. Zelfs de dierenarts maakte een compliment. Als je de tabletjes (helaas zijn het er dus wel 2) achter in zijn bek doet protesteert hij niet en eet ze op. Hij zal niet zo gauw proberen om het naar buiten te werken. Poosje terug had hij een drankje, dat gaat lastiger, was volgens mij vies, maar iets lekkers na doet een hoop goed.
    Ach en wat lekkers kan geen kwaad want sinds die hele kiezenkwestie is hij al van 8 naar 6,7 kilo gegaan. Dus da's mooi meegenomen.

15. snietje1

Wof, ter uwer info : ik heb niet na jou gepost. o_O Is je knie naar je bovenkamer geslopen ????
    Enneuh, hier heeft een rat al een week spelletjes (soms 2 ratten, spannen ze samen) om zo min mogelijk antibiotica binnen te krijgen.Maar het lukt mij ook iedere keer (niet met eentje die het zomaar inslikt) en geloof me, het is echt humor.xD

16. -_Moira_-

Hier kreeg ik ooit eens synulox voor een sluiper, blijkt dat hier een soort van lekker smaakje aan zit voor sluipers. Kunstgrepen zijn dus ip overbodig, was alleen jammer dat ik er aan het eind van de kuur achterkwam... ;)

snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. snietje1

Hier vinden ze het voornamelijk smerig Moira, dan heb je echt kunstgrepen nodig.

Oh ja: Goedemorgen !

18. -_Moira_-

Het was voor mijn grijze bloterik, das nogal een doetje ;)
    Pok ( een van mijn harige sluipers ) is echt een drama met pillen, druppels etc. Daar krijg ik niks in, tenzij ik een harnas zou dragen. Echter: dat beperkt zo mijn bewegingsvrijheid dat ik de kat ws niet pakken krijg.

19. Wofrij

Wofrij Teller

Vandaag al op de fysio"fiets" gemogen. Pedalen en alles kunnen wel geheel ingesteld worden en verzet van niets, maar toch 5 km "gefietst" in 15 minuten. Ik kreeg wel te horen dat ik ongehoorzaam was, maar dat neem ik maar op de koop toe. Ik trapte te snel de trappers rond en hield mijn handen niet aan het stuur. Tja, fysio valt niet mee. De volledige strekoefening blijft het ergste en vandaag moest dat liefst 2 keer waarbij de eerste keer ook nog een klein gewicht op het been werd gelegd. Daarna weer netjes thuis gebracht door 1 van de chauffeurs van de praktijk. Dat was dan weer mijn uitstapje van vandaag.

harm-jan70 en Tesselschade vinden dit leuk.
  20. snietje1

Sterkte Wof !

Hier is het straatje weer een herrie aan het maken waar je niet overheen kan springen, als je een klacht wil deponeren, is niemand thuis....ondertussen gaat ie steeds harder... fijn als je om half 6 opstaat... ook fijn dat het niet gecommuniceerd wordt, je staat voor een voldongen feit....alleen een klacht indienen, nope, niet van toepassing,heeft iemand nog een bom over ???