De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nee, in de war raken is zeker niet fijn en vooral niet van een haakje in de deur, gossie wof, ik wist niet dat jij zo gevoelig was.

snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Wof laat Leni en sniet maar kletsen hoor... Heel fijn een deur met een haakjes bevestiger. o_Ok reuze handig straks met de kerst. -.-

harm-jan70 en leni1955 vinden dit leuk.
  3. leni1955

Dan kan de kerstkrans er weer aan hangen, zeker heel handig maar voor die tijd misschien toch een keer schoonmaken of weer een nieuwe deur.:p

harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. Wofrij

Wofrij Teller

Oh, krijg ik dan een kerstkrans van je:oops: . Of bestaan die niet? Koningskrans bestaat wel zag ik op de markt xD.

harm-jan70 en leni1955 vinden dit leuk.
  5. Moe154

Moe154 Forum-analist

Lelies hebben ze daar ook, kun je zelf een krans maken. :music:

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Een doodkrans Moe ??? niet echt romantisch....:eek:

7. Wofrij

Wofrij Teller

Nou Moe, dat gaat dus niet. Mijn bloemisterij ambacht staat op level 3, maar tot nu toe kan ik daar geen enkele krans maken. Corsages, potten, boeketten maar geen kransen. :(
    Dus ben gewoon blij als ik een mooie krans krijg. Ik hoef hem niet speciaal te winnen. Gewoon krijgen is ook goed.:inlove:

8. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

[​IMG] [​IMG] :)
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

9. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Hier behoefte aan stenen tabletten, ruilen tegen een driehoekje? ;)

10. Wofrij

Wofrij Teller

Ik kom om in de rondjes, heb er nu 18, van de golfjes 10 en de driehoekjes 5. Dat wordt voorlopig nog door gaan met die eventplanten. De vierkanten heb ik al wel af en ingewisseld. Ik wacht verder maar even of ik genoeg van de rest krijg en anders maar inwisselen zodat ik er het beste uit kan halen. Wat een gedoe en willekeur.

11. snietje1

Ik heb nog niets ingeleverd en ben alleen de gewassen aan het kweken. Ik zie dit weekend wel hoe het zit met die willekeur.

Trouwens ; goedemorgen !

12. leni1955

Ik heb gebrek aan tabletten en aan golf sleutels, vind die willekeur echt niet leuk.
    Heb wel alles ingeleverd wat ik had en nog 3000 blommen dus hoop niet te hoeven bijmaken.

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hier nog 4 rondjes nodig - wel al 20 driehoekjes - jakkes, dat random!!!!

Goedemorgen, trouwens!

14. Wofrij

Wofrij Teller

Nu nog 4 driehoekjes dan ben ik er. Maar hoelang dat gaat duren. Ondertussen maar blijven zaaien want door die willekeur heb je toch wel veel dropitems en eventgewassen nodig. Veel meer als gedacht. Zo zo maar kunnen dat je het niet haalt door die willekeur. Nou ja, er zijn ergere dingen dan het niet halen van een event. Hoewel, ik zou zo gauw niet weten wat erger is. Misschien het niet kunnen behouden van de LP voor 24 uur.8)

15. -_Moira_-

Ik ben eerst gegaan voor de items en wolkenrij. Nu bezig met het laatste rondje voor de resterende zaken.

16. leni1955

Het is niet zo erg als je een event niet haalt maar ik vind het wel vervelend dat dit komt omdat ze het random gebeuren erin gooien en je dus heel veel gewassen bij moet zaaien terwijl deze juist niet zoveel di geven, toen met vissen was het ook al zo vervelend.>:(
    Ik heb toch liever zelf in de hand of ik het wel of niet haal.:oops:

harm-jan70 en stien56 vinden dit leuk.
  17. -_Moira_-

Nog 2 golfjes, 5 vierkantjes. Tabletten op...

18. snietje1

Goedemiddag, zoals ik het lees bij jullie is het wel wijs om alvast wat in te leveren, ik reken mezelf misschien te rijk met alleen gewassen :oops:

19. Wofrij

Wofrij Teller

Nog 1 driehoekje nodig...

20. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik heb nog niet genoeg gewassen voor wat dan ook, dus hopelijk krijg ik nog wat ;)
    Nu maar weer lekker aquajoggen (met nog steeds griep, dat dan weer wel), heb wel zin in een plons :)
    Fijne avond allemaal!