De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

o_Ok goedemorgen :)

2. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

3. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Goedemorgen!

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, weer terug uit het noorden, de zon liet daar verstek gaan dus ben maar terug gekomen.xD

5. snietje1

Gelijk heb je Leni, hier zijn mijn wassen zo ongeveer droog van de zon xD

6. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ach wat leuk Tessel :)
    Ik zal er eens over denken.
    Vandaag bij mijn moeder op bezoek geweest in het revalidatiecentrum, ze gaat goed vooruit na haar herseninfarct :)
    Voor nu:
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

7. snietje1

Goedemorgen, het is weer maandag !!

8. Wofrij

Wofrij Teller

Joh, je meent het!

harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Voor mij voelt het als za en zo ineen...

10. snietje1

Ja echt, maandag, goed hé ?:music:

11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedenavond deze maandagavond ;) :)
    Voor straks: Welterusten, slaap lekker en droom mooi!

12. snietje1

Bijna goedemorgenxD

13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nog even niet Sniet, ik vind de dagen zo ook al snel genoeg gaan en mijn nachten zijn een beetje kort tegenwoordig dus wat mij betreft, slaap lekker.

14. snietje1

Nu is het op zeker goedemorgen :)

15. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Hola,
    Ik doe niet mee aan het event, dus mijn lieve buren :inlove: hoeven geen dropitems meer te sturen.
    Doe mij maar gewoon wat parfum -.-

We zijn hier trouwens weer terug bij af. (Ga niet langs Start, ontvang géén 200 tg)>:(
    De minimaal 4 zinnen regel wordt niet meer gebruikt en inhoudelijk zitten we op het dieptepunt van 1980 ongeveer.

We gaan even quizzzzzzen. 8)
    Wie duidelijk weet te omschrijven waarom ik niet mee doe aan dit event, krijgt een lentekrans. Voor de tweede plaats is er door de sponsor een bonus prijs ter beschikking gesteld.

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag!
    Nou Tessel, volgens mij omdat je eerst level 100 wilt halen - dus de ep punten niet wilt missen.

4 Zinnen?? Nou vooruit - vandaag maar eens aan het shoppen geweest (hekel aan) maar als je veel bent afgevallen moet je wel - gelukkig in 1 winkel kunnen slagen - 5 broeken en 3 shirts.

Tesselschade en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. Wofrij

Wofrij Teller

Tessel toch. Inhoudelijk is het hier niet zoveel. Maar als je last hebt van je ruggegraat dan trek je een en ander wat minder. Ik weet niet of dat je probleem is momenteel, maar bij problemen met rug en andere benige toestanden is het beter om even wat rust te nemen en eea niet te zwaar te belasten. Het steeds verbouwen van de boerderij is dan geen goede optie en is het beter de werkzaamheden op een laag pitje te zetten. Dan kun je evt ook iets vaker de zon in, maar let wel op dat je niet uitglijdt over de slakken, want dat maakt het er niet beter op. OVerigens voel ik me wel aangesproken als je het hebt over lieve buren. Ik zal je weer voorzien van parfum zodat je lekker blijft/gaat ruiken. Wat betreft het dieptepunt van 1980 kan van alles zijn. Kroning Bea, overlijden Tito, moord op John Lennon, definitieve oprichting CDA en zo zijn er vast nog veel meer.

18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik geef het laatste punt niet op, voor Tes een hint geeft! :music:

leni1955 vindt dit leuk.
  19. Moe154

Moe154 Forum-analist

- je hebt een hekel aan 8 uurs gewassen, er zijn ook nog mensen die werken.
    - je hebt een hekel aan 4 uurs gewassen, er zijn ook nog mensen die werken.
    - je hebt een hekel aan 'random'.
    - je hebt een hekel (gekregen) aan Farmerama.

snietje1, Tesselschade en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Op de één of andere manier heb ik het gevoel, dat Wofrij achtergrond informatie heeft 8) Soort van FB-papers.... xD

Stien heeft een zeer doordachte stelling geplaatst, maar het is niet de juiste reden. -.-

Moe begint vier keer goed, maar het tweede deel van haar zinnen is vier keer fout xD

Hup HJ.....grijp je kans!

stien56 en harm-jan70 vinden dit leuk.