De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Sprotten zijn op!
    Errug lekker :)

Handen weer schoon
    Zon schijnt
    De heren kijken ondertussen naar de ronde van Vlaanderen (kijken liever dan dat ze zelf op de fiets stappen)
    Het eerste wijntje is al genuttigd bij de sprotjes en dat smaakte naar meer.....
    Wat een heerlijke lome zondag

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. Wofrij

Wofrij Teller

Loom is het wel. Ik heb nog wat groentezaden uitgedeeld en gebeld voor luitjes die bestellingen hadden gedaan via de volkstuin. Ik moet er nog eentje hebben, maar die schijnt nachtdienst te hebben, dus die zal wel terugbellen als hij zijn voicemail beluisterd. Mijn geldkistje is weer gevuld en kan weer naar de penningmeester overgemaakt worden. Zo blijf ik een beetje bezig. Vrouw is naar de volkstuin dus ik zitlig hier op de bank. Briefje op de deur dat ik niet zo snel ben dus dat is ook mooi geregeld. Maar ik verwacht nu effen niemand, dus dat scheelt. Ik vermoed dat mijn dagen voorlopig sowieso loom zullen verlopen, maar dat is nu eenmaal aard van het beestje.
    Tulpen hier hebben besloten om de blaadjes van de bloemen op de grond te gooien maar zolang het er nog een beetje uitziet laat ik het nog maar zo staan en schuif de blaadjes aan de kant.

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wof, heb je niet zo'n grijpertje aan een stokkie ??? Kan je braaf de blaadjes oppakken en weggooien voor je vrouw thuiskomt.. Is een beter oefening voor je als hordelopen xD

4. Wofrij

Wofrij Teller

Heb ik wel, zo'n helpende hand (2 zelfs, 1 beneden en 1 boven wat een luxe). Maar die blaadjes kom ik tegen in het voorbij gaan, en dan ligt net die hand weer op de bank. En helaas is de luiigheid er niet uitgesneden. :oops:xD

harm-jan70 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. snietje1

Ach Wof, dat wordt dan de volgende operatie...xD

6. Wofrij

Wofrij Teller

Sniet: Ik heb net toch maar de blaadjes zelf opgeraapt met mijn handje. Ik heb het handje maar in het mandje van de rollator gedaan. Anders geef jij me nog op voor nog een operatie als ik zo'n luie donder blijf.8)

7. snietje1

Wof :inlove: Je bent wel heul goed bezig ! Ik ben trots op je !!!:inlove:

8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat een drukte hier.

9. Wofrij

Wofrij Teller

Ik heb teveel tijd over die ingevuld moet worden Leni. En ik wil niet steeds hele lapjes tekst schrijven anders wordt het voor jullie wel erg veel werk daar lezen niet zo het ding is van de meesten hier. Tessel doet het vaak wel, Sniet meestal niet, maar ik moet zeggen ze doet het wel steeds vaker. Voor de sociale omgang is het ook wel fijn als mensen af en toe een reactie krijgen op wat ze schrijven. Wat mij betreft mag je daar wel iets of wat selectief in zijn, maar ik word graag gehoord door jullie.

10. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedenavond allemaal!
    Lekker in de tuin gewerkt, nu heb ik spierpijn.
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wof, ik lees altijd en gehoord wordt je ook door mij maar of je nu werkelijk zinnige dingen hier neer zet?xD

12. snietje1

Wof, ik lees, luister en hoor je altijd... verder heb ik dezelfde vraag als Leni:pxD

Sommige mensen hebben een lap tekst nodig, sommige kunnen hetzelfde zeggen in 1 woord 8)

13. Moe154

Moe154 Forum-analist

GoedemorgenxD

harm-jan70 en snietje1 vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goed bezig Moe !xD

15. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Welterusten dan maar, bij gebrek aan Belora die het typt.

16. snietje1

Goedemorgen xD

17. Wofrij

Wofrij Teller

Nou moe :(

snietje1, nabejara, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag! Gisteren een heel gezellige broers en zussen dag gehad - 's middags lekker met een zonnetje er bij.
    Vanmorgen naar de kapster geweest en nu regent het hier pijpenstelen. (heeft overigens niets met elkaar te maken)
    Straks een bezoekje aan de huisarts (hoe ziet die er ook alweer uit) en wat boodschapjes halen.
    De dag weer gevuld en de 4 zinnen ook.

nabejara en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Zeg Wof....wat heeft Moe er nou weer mee te maken... o_O

Stien ga je altijd naar de kapper voor de huisarts o_O Ik was me alleen maar -.-

'k Heb een vitrine kast gemaakt voor de trofeeën.
    Ik gun Wof wel een punt, maar kijk....als wij 24 uur niet posten, dan verveelt ze zich naar natuurlijk.... Als je alleen maar kan zitten en schuifelen is een vlotte babbel op z'n tijd wel aangenaam..... Tenzij ze natuurlijk 24 uur tegen zichzelf wil babbelen...dat kan ook, maar dan moet je steeds berichten bewerken, want al die dubbele posten geven een vakantie naar Namibië en daar heb je helemaal niets aan je behaalde punt. Best problematisch allemaal.

Laatste bewerkt: 4 April 2016
    snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Als je dan de bezoekjes aan de huisarts maar beperkt tot een minimum, anders wordt het zo'n kort koppie ;)

harm-jan70 en nabejara vinden dit leuk.