De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Wofrij

Wofrij Teller

Moe da's grappig, gaan jij en Tessel het hebben over Pasen en eieren verstoppen en Gentse waterzooi. Komt er ineens iets boven jouw post te staan over flooden. Da's toch engels. Ik dacht dat je geen buitenlands mocht schrijven omdat de mods dat niet begrijpen. Of heeft dat flooden iets te maken met al dat wat water wat stroomt door de Gentse gangen waar de paaseieren tussen de zooi drijven en die de kinderen dan moeten zoeken. De eieren dan, niet de zooi. Of mag je ook niet over Gent schrijven omdat dat buitenlands is of mag dat wel omdat dat in België ligt en dit forum voor Belgen en Nederlanders is. Of is het alleen voor Nederlands sprekenden. Ik weet het eigenlijk niet, want als het ook voor Belgen is zou ik ook in het Frans kunnen schrijven (als ik dat zou kunnen). Maar goed, ik had het over flooden en volgens mij is dat iets uit de Engelse taal en dan mag dat niet gebruik worden. Ingewikkeld allemaal. Maar heb ik nu wel de laatste post?

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Die Moe.... Gebruikt nóóit schapenkoppen...doet ze het een keer en dan is ze meteen aan het overstromen.....komt natuurlijk door al dat water in die haaienvinnensoep. Je mag ook inondatiëren zeggen denk ik....máár...als ik de baas was zou ik het Duitse woord Flut gekozen hebbenxD

edditerij....of oversvømmelse

edditerij2....waar vind je die okapi stal? o_Ok bij de mysterieuze gevallen?

edditerij3 ...waar ligt de Doesburgse worst?

Laatste bewerkt: 25 Maart 2016
  3. Moe154

Moe154 Forum-analist

Zit je wel goed Stien?

En om te laten zien dat ik teruglees:
    Nee Wofrij, de laatste post heb je niet met al die drukte hier.
    En dan de oversvommelse (mascara loopt uit) van Tesselschade...
    De okapistal staat in je inventaris natuurlijk naast de zwarte zwaan (alfabetisch, lexicografisch ernstig onverantwoord).
    De Doesburgse worst vind je links van de eieren. Mochten die nou toch in de loopgraven zijn beland, dan wordt het naast de Emmenthaler.
    Doe er je voordeel mee.

Laatste bewerkt: 25 Maart 2016
  4. Wofrij

Wofrij Teller

Ik vind overigens dat het duidelijker is als er meerdere schapenkoppen staan. 1 is maar alleen en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer en dan krijg je meer schapen. Schapen zie je ook zelden alleen, altijd veul heel veul. Men spreekt ook wel over een kudde. Maar misschien weten sommigen mensen dat niet en denken dat als er dan 4 of 10 of meer schapenkoppen zijn het een soort van overstroming is en dan krijg je dit soort dingen. Had ik trouwens al goedemorgen gezegd vandaag?

5. Moe154

Moe154 Forum-analist

Goedemorgen:inlove:

Hoe dat nou precies werkt weet ik ook niet:inlove:

In andere draadjes zie ik wel dat het niet uitmaakt hoeveel je er in je tekst plakt:inlove:

Misschien zit het in de verdeling, we gaan het zien:inlove:

Ik ben eieren zoeken.....:music:

harm-jan70 en Wofrij vinden dit leuk.
  6. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Je -.-mag -.-er-.-best-.-veel-.-zetten-.-Moe.
    Alleen moet er tekst tussen staan snap je? niet alleen schapen:music:

Schapen mogen op z'n hoogst met z'n tweeën :eek:o_O

Wat wél mag is de oplossing van Ish. Die maakt grafische schapen. =)__ :*( Daarmee mag je gewoon oversvømmelsen :__) ()""

Lekker die Doesburger Emmenthaler trouwens.

7. Wofrij

Wofrij Teller

Dus eigenlijk tussen elk schaap een dam zetten en dan mag het wel, grappig. Maar :( wel o_O meer :oops: werk :D en :wuerg: daar :mad: houd :sleepy: ik :cry: niet >:( van :inlove:. Wat een gedoe zo. Zonder al die dammen is het veel leesbaarder, maar dat is mijn mening en die is hier niet belangrijk volgens mij. Ik wil het wel leuk houden dus ik houd het gewoon bij 4 regels en af en toe een kleine kudde schapen. :pxD

8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Om alle problemen te voorkomen : Goedemorgen !
    Als ik die handgetikte schapen erin zet, worden het ook schapen, zoals :) en ja, ik heb een ongevraagd schaap....

Ongevraagde draaiende bloemen krijg ik trouwens al weken..... die krijgen geen waarschuwing of zoiets....

harm-jan70 en nabejara vinden dit leuk.
  9. Wofrij

Wofrij Teller

Zoiets Sniet:

harm-jan70 en snietje1 vinden dit leuk.
  10. Moe154

Moe154 Forum-analist

2 teveel!-.-

harm-jan70 en snietje1 vinden dit leuk.
  11. snietje1

Yep, zoiets Wof :)

Goedemorgen

12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

Ja hoor Moe - ik zit hier prima!
    Niet met de k*nt in het water in elk geval.

Fijne Pasen allemaal.

13. snietje1

Jij ook een fijne paashaas Stien :)

14. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Met je achterwerk tussen de eitjes Stien?

15. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

[​IMG] [​IMG]
    Goedenavond allemaal! Geniet van de avond en van Ostara!
    En voor straks: welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!
    Enne... mijn bezem is niet van koek, want als diabeet gebruik ik geen koek, ook niet om op te vliegen ;)

stien56 en leni1955 vinden dit leuk.
  16. Wofrij

Wofrij Teller

Da's dan een ouderwetse diabetesdietiste waar jij geweest bent Belora. Da's een advies van ongeveer 25-30 jaar geleden. Dat jij het niet eet kan, maar diabeten mogen tegenwoordig gewoon alles hebben (met mate natuurlijk ;) ), dus met diabetes heeft het niet zoveel te maken. Voor de calorietjes is het eten van koek niet zo goed, dus om wat minder aan te komen is het achterwege laten van koek wel goed, voor mij in iedergeval wel. Gelukkig hebben de paaseieren die wij in huis hebben alleen chocolade en geen koek in zich, dus die kunnen lekker gegeten worden.

harm-jan70, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  17. snietje1

Smakelijk Wof !

18. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Goedemorgen.
    Allemaal een heel mooie eerste Paasdag toegewenst.

19. snietje1

Fijne paashaas !!!!

Tess, je gangen zullen wel volgelopen zijn met dit weer, komen de eieren al bovendrijven ???

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Blub blub blubberde blub - ploep!!

Ja Sniet, volgens mij wel.

Hier keutelt een klein manneke door de kamer - straks is de hele meute er - druk maar ook gezellig!
    Fijne dag allemaal.