De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Wofrij

Wofrij Teller

Goedemorgen (36X)

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen..... Tja Wof, het moest toch goedemorgen zijn ?xD

3. Wofrij

Wofrij Teller

Ja, blijkbaar Sniet, maar wel minimaal 4 regels!
    Goedemorgen (36x)

4. snietje1

Wof, je komt zelf ook niet verder dan 2 regels....

Dus dan gaat dat goedemorgen ook niet op:p

Oh ja bijna vergeten
    4 regels hé ?

5. Wofrij

Wofrij Teller

Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen Goedemorgen
    Tel maar Sniet!-.-

6. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

lol :)
    Goedenavond allemaal!
    Welterusten, slaap lekker en droom mooi!

7. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Zoveel x goedemorgen is teveel van het goede. Dan maar: goedenavond!

8. snietje1

Dan begin ik weer met : Goedemorgen 8)

9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen.
    Vandaag naar het zkh met jongste - heeft zondag zijn jukbeen gebroken - moet nu via een operatie weer rechtgezet.
    Wel dagbehandeling - alleen is het afwachten wanneer hij geholpen kan worden - ergens tussendoor - tja........ ruim begrip.
    Zijn vriendin heeft een vrije dag kunnen regelen - ze moet alleen naar een cursus vanmiddag. Ik ben dan de aflossing (jongste wordt erg sjaggie als hij te lang niet mag/kan eten) en ook staande bij als vervoerder.
    Rare dag dus.

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Succes ermee Stien.

Ik ga wel weer braaf boven de studieboeken hangen en proberen of er ook iets in komt.

Helaas geen 4 zinnen, op dit moment kan ik die niet bedenken zonder een hoop onzin uit te kramen maar misschien doe ik dat evengoed wel, wie zal het zeggen.

11. nabejara

nabejara Forum-generaal

lekker makkelijk................ff quote gebruiken en hoppakee, vier regels gedaan:)

snietje1 vindt dit leuk.
  12. Wofrij

Wofrij Teller

Hier weer lekker bezig. Net de ombouw van de 3 kliko's weer teruggeplaatst voor het huis. Gelijk weer meer ruimte in de garage. Het ophogen en invegen is wel zo'n beetje achter de rug dus het moet maar. Dan kunnen de gevaarlijke agave's van de voortuin ook weer naar voren. Weekend is weer paaseieren zoeken dus die gevaarlijk planten met scherpe uiteinden moeten dan weer uit de achtertuin zijn. De uiteinden zitten ongeveer op ooghoogte van die van 3 jarige. Maar als je bukt dan ook op die van 9 jarige en ook van een volwassene. Wat een vreselijke plant is het eigenlijk, maar de vrouw vindt ze mooi. Vooruit dan maar. Aan de voorkant van het huis staan ze niemand in de weg.

Nab, da's niet de bedoeling, zelf iets verzinnen aub :eek:!

harm-jan70 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. nabejara

nabejara Forum-generaal

oh?:eek:
    Moet dat echt?:eek:
    Maarik ben toch jouw vrouw?:oops:
    heb ik dan geen privileges?:inlove:
    en dat was 4;)

14. Wofrij

Wofrij Teller

Je hebt vreselijk veel privileges, maar je moet je, net als iedereen, wel aan de regels houden. Lelijkerd xD

Trouwens, gaan ze een ruilevent doen terwijl ik niet zo goed kan opletten.:( Als ik nu maandag hier een lijstje plaats met wat ik nog mis, gaan jullie dat dan geven als je het hebt. Ik kan misschien niets teruggeven. Stuur ook even een ingame bericht wat je gegeven hebt en welke ambachtsproducten je terug wil hebben. Die kan ik later dan toch geven. Ik heb in die dagen mogelijk wel een zaakwaarneemster, maar met de ruildingen is dat weer wat lastiger. Misschien ben ik er wel af en toe, maar dat weet ik natuurlijk nog niet zo goed.:oops:

nabejara vindt dit leuk.
  15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wof, hoe kan ik nu zeggen dat je het lijstje mag plaatsen als ik hier niet mag posten, je maakt het wel lastig hoor en dan ook nog 4 regels schrijven, alweer. De zwaan en mangistan mag nog niet geruild worden en dat is ongeveer het enige dat bij mij ontbreekt.
    Gelden 2 lange regels nu ook als 4.
    Ik vind van wel.

16. snietje1

Had ik al verteld dat ik net thuis ben en helemaal gek word van jullie ?

getver leni, mag die zwaan niet geruild worden ? mompeldemompel... snetverdemme.....belachelijk.....

17. Wofrij

Wofrij Teller

Ja, maar een grapefruit is ook lekker. Verder moet ik even kijken want als eea toch nog niet geruild mag worden, dan zal het deze ronde ook niet lukken en heeft plaatsen van zo'n lijstje ook geen zin. Met de Paasdagen maar eens even in verdiepen. Ach en dat niet mogen posten houden jullie toch niet vol, dus dat maakt niets uit.
    Sniet waarom zou je gek worden van "ons"? Zo gek doen "wij" toch niet. We hebben alleen een beetje tekst. Nu zal deze tekst wel wat lastig te verwerken zijn voor je, maar om je er gek door te laten maken gaat wel ver, eigenlijk een beetje gek xD.

18. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Sterkte voor je jongste Stien!
    Ik heb een oorontsteking, mag niet zwemmen :(
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Jongste had mazzel en werd om 10.00 uur al opgehaald. operatie is gelukkig op de makkelijke manier gelukt.
    Ca 14.15 was hij weer hier thuis, tot hij tegen 16.00 uur opgehaald werd door zijn vriendin.
    Als het goed blijft gaan, hebben we dat dus ook weer gehad.
    Morgen lange oppas dag, dus, slaap lekker allemaal!

20. snietje1

Zoveel onzin Wof, soms echt teveel... Zeker teveel woorden met te weinig tekst, laat ik het dan niet over zinnig houden... Als het onzinnig is, is 1 woord genoeg...Goedemorgen xD

Stien; beterschap met de jongste !!!