De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

1 april, tja, zonder gein: ik kan niet, mijn collega is dan op vakantie...-.-

Edit; en op vrijdag is hij er zelden

Laatste bewerkt: 21 Maart 2016
  2. Wofrij

Wofrij Teller

Tuttenbol, xD

Helaas, dat gaat niet lukken. Later is voor mij gunstiger! Ik neem wel een chauffeuse mee, dus indien ik kan komen dan bespreek ik 2 plaatsen. Tenzij het nog maanden duurt, dan kan het zijn dat ik zelf weer chauffeur.8)

Oh en Nab, ronde tafel is inderdaad beter voor het riddergevoel. Als echter blijkt dat het een andersvormige tafel is dan kom ik toch!

3. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Wat is te vroeg Wof? 11 uur of 1 april?
    Sniet een donderdag?

snietje1 vindt dit leuk.
  4. nabejara

nabejara Forum-generaal

een donderdag zou mij ook veel beter uitkomen;) s woensdags en vrijdags werk ik:cry: en 11 uur aan een ronde ridderlijke tafel met Wofje lijkt mij een prima ideexD

5. Wofrij

Wofrij Teller

11 uur is vroeg, maar niet te vroeg. 1 April wel (29-3 heb ik OK-TK-prothese en moet een nacht of 2 blijven). En de 1e gelijk naar de fysio. Dus een paar weken wat minder mobiel. Op de bank zitten en verder niets is me op het hart gedrukt door fysio vandaag. Mag dan niet overmoedig zijn en niet net als nu maar gewoon door doen. Maar mijn beenspieren zijn wel sterk, sterker als van mijn zogenoemde goede knie. PowerrrrxD

harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat mij betreft het liefst na 16 april, dan is mijn examen en voor die tijd wil ik geen afspraken meer maken, volgende week is al weer bijna vol.
    Donderdag is prima en ik vind het ook reuze gezellig.

7. Moe154

Moe154 Forum-analist

Goedemorgen.

nabejara en snietje1 vinden dit leuk.
  8. snietje1

Tess, donderdag is prima, alleen niet as 2 weken...de regel is; of mijn collega, of ik moet er wezen.... Verdere donderdagen is prima :inlove: (voor zover ik kan kijken)

9. Wofrij

Wofrij Teller

Oh jee, 11 uur ga ik denk ik tot half mei niet halen op donderdag, maar als ik wat later mag komen. Ik heb vandaag al afgesproken voor 6 weken fysio na de operatie. Alle dinsdagen en donderdagen staan gepland om 9 uur. Ik moet een uur rekenen dus kan zeker niet voor 10 uur weg. Dan moet ik uiteraard ook even vrouw lief aankijken om te rijden. Maar ik spreek pas definitief af na de operatie. Eerst maar eens zien hoe het gaat. :oops:

10. snietje1

Sterkte Wof !

Oh bijna vergeten : Goedemorgen :)

11. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Goedemorgen. We wachten wel met een datum prikken tot na de operatie.... Als er op Facebook een foto verschijnt van een rood gejodiumd been, met een lachend gezicht erboven, prikt het wat handiger....:wuerg:xD

12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Heerlijk lang geslapen - gebeurt niet vaak:)

Lees over 'gedoe' in Brussel :( (er mag hier niet te veel gezegd worden, dan maar zo)

13. Wofrij

Wofrij Teller

Da's dan weer lief van Tessel, voel me dan wel zeer welkom zo. Maar ja, ik breng ook een hoop gezelligheid mee xD.
    Oh, wat betreft dat prikken, dat komt helemaal goed, moet ik toch 6 weken lang dagelijks doen. En als niemand het bij mij doet, moet ik het zelf doen. Dat laatste zal het veelal wel worden. Bloed kruipt waar het niet gaan kan!
    Misschien kan ik zo mijn BIG-registratie houden8).

Tesselschade vindt dit leuk.
  14. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Stien, waarom zou je hier niet kunnen schrijven over de aanslagen in Brussel?

15. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Iets met spel en RL gescheiden moeten houden... anders *ban*

stien56 en -Belora- vinden dit leuk.
  16. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik kan alleen op vrijdag vanaf april, dus hou die vrijdag maar ;)
    Welke datum het wordt en waar het is hoor ik nog wel hoop ik, en wat we mee moeten nemen.

Fijne avond allemaal!

17. snietje1

Goedemorgen....

18. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Goedemorgen..

19. snietje1

Goedemorgen, we gaan er weer voor....

20. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel