De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik heb vanmiddag een broodje geitenkaas gegeten..................................... Nuttige informatie?

harm-jan70, Tesselschade en Wofrij vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nabje, gewoon jezelf houden aan "goedemorgen" :p

Ik kan nu ook beginnen met : dit event haal ik nooit of meer van dat soort dingen

Heeft geen zin, het is zoals het is

De tijd die je hebt is altijd te weinig

Hé Wof, ik heb meer dat 4 regels geschreven

Nu ga ik bang worden van mezelf...

harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. stien56

stien56 Alwetend orakel

Oeps - dat is pas echt eng!

4. Wofrij

Wofrij Teller

Ik ga het wel halen, het wachten is steeds op de honingmeloenen. Die hebben gewoon de 4 uur en 48 minuten nodig. Mogelijk moet ik mijn zaakwaarneemster voor het weekend inzetten (dat ga ik dan uiteraard wel heel vriendelijk vragen), maar dat bekijk ik nog even of het nodig is. Bij de 1 ben ik t/m 45 en de ander t/m 44. Dus een aardig eindje over de helft. Dropitems heb ik wel genoeg, maar die meloenen niet dus.
    En wat betreft bellen en wekkers, klokken, kippen en wat nog meer; het is voor mij nu een goedenavond.

5. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Hier bij de een tot 39 en de ander 42. Schiet ook aardig op.

Goedenacht. Ik zet trouwens geen wekker, mag morgen gewoon ontwaken op het tijdstip dat mijn lijf besluit wakker te worden.

6. snietje1

Ik heb nog niets ingeleverd, is een leuk klusje voor het weekend.

Goedemorgen, we gaan er weer voor.....

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Als het maar lekker was.

8. nabejara

nabejara Forum-generaal

het was heerlijk Leni:inlove: En is het al tijd voor een goedemorgen?

9. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Normaal gesproken zijn de goedemorgens voor na twaalven Nabejara -.-
    ....maar omdat jij een enorme voorraad hebt gespaard, mag je wel een keertje extra.....
    dan wil ik van jou wel uit de categorie 'smul en smak' het broodje lauw vlees.

Laatste bewerkt: 18 Maart 2016
    harm-jan70 en nabejara vinden dit leuk.
  10. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gelukkig ben ik hier nog voor 12 uur, dus.............. Goedemorgen!!

11. Wofrij

Wofrij Teller

Broodje lauw vlees?:eek::wuerg:

Dan veul liever een broodje geitenkaas op deze grijze grauwe maar wel droge goedemorgen. Ontbijtje op bed is allang en breed op dus kom maar op met dat broodje. Zal ik ondertussen eens mijn bed uitkomen. Hopelijk werken de knietjes mee en houden ze op met dat geklop/getik/getintel van binnen. Voelt wel zwaar aan, maar dat zal wel door mezelf komen xD.
    Kwartetten met eten doe ik verder maar niet zo hard aan mee, als ik dan overal aan ga proeven...

12. leni1955

Dit is natuurlijk wel de reden dat ik slank blijf, ik lust geen geitenkaas en een vet dat er in zit.:wuerg:xD

Wof, sterkte met de knietjes.:)
    En een goedemiddag natuurlijk.:p

13. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Leni....zit jij daar op een nest koekoekseieren o_O

14. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Het plaatje lijkt rechtstreeks uit 1955 te komen in ieder geval, dat zie je anno 2016 niet meer...

15. leni1955

Ssstttt, niet zeggen Tess.

Moira dat past dan echt goed bij mij.

16. Wofrij

Wofrij Teller

Ik zie geen plaatje, behalve mezelf als ik tenminste in de spiegel kijk.
    Mijn knietjes hebben het uiteindelijk wel gedaan. Met wat molletjes toch even naar de kledingwinkel en wat kleding gescoord. Vrouw achter gelaten in de stad, die komt met de bus terug en ik weer naar huis rijden. Volgens mij zit het nu tussen de oren dat geklaag over die knie(ën).
    Dan maar beter om te zeuren om 1 keer een punt te krijgen met mijn eigen 2 biologische knieën. Niet om zielig te doen maar eer we 2 weken verder zijn kan dat nooit meer. Dat zou wel heel zielig zijn als ik dan nog steeds geen heul echt LP punt zou hebben. Dus blijf gerust weg en zorg dat ik hier een LP haal.:inlove:

17. Moe154

Moe154 Forum-analist

Ik vroeg gisteren ook al iets over je pose, toen had het nog iets met lenigheid te maken.
    Na het idee van Tesselschade denk ik eigenlijk dat het een nest met kievitseieren is. Heel erg verboden!

Misschien een knieval doen hier, Wofrij?

18. Wofrij

Wofrij Teller

Ik heb maar eens even als gast gekeken op het forum. Het was al wat ik dacht, jullie hebben het over de banners. Tja, die staan standaard uit hier. Scheelt een hoop zooi. Volgens mij zit Leni gewoon op een grote graspol en niet op een nest.
    Moe: knievallen zijn mij te pijnlijk, daar doe ik niet aan. Ik dacht, ik bedenk iets om een LP punt te scoren, maar jullie zijn onverbiddelijk.:(

harm-jan70 en leni1955 vinden dit leuk.
  19. snietje1

Ach gossie Wof, dat is echt zielig !

20. Wofrij

Wofrij Teller

Blijf dan een dag of wat weg hier jullie allen, dan ben ik niet meer zielig.