De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Moe154

Moe154 Forum-analist

Rekenhulp uit onverwachte hoek:

garen: 2 takken
    luier: 3 garen = 3x 2 takken= 6 takken
    taart: 12 luiers + 3 garen = 78 takken

Omwisseling: tak: 4 EP en 4 BD

78 takken = 312 EP en 312 BD
    taart = 650 EP en 450 BD

leni1955, snietje1 en Tesselschade vinden dit leuk.
  2. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Oh heerlijkheid...... wat een inhoud opeens hier.... :inlove:
    We moeten meer en meer onze diepste gevoelens omtrent het spel opschrijven.... :inlove:
    Moe, meis.....bedankt voor het uitrekenen. Je krijgt een bonusprijs. :inlove:
    Wof, meis, ga vooral zo door. ik geniet van je schrijfstijl :inlove:

leni1955 en Moe154 vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dan kom ik even de boel verpesten; goedemorgen xD

leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. Moe154

Moe154 Forum-analist

Verkeerde draadje!

harm-jan70, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. Wofrij

Wofrij Teller

Moe bedankt voor het rekenen. Dat wordt dus taarten bakken. De baha molen is toch beschikbaar dus elke tak zal ik vermalen tot garen. Daarmee spin ik dan luiers mee waarna de taarten opgekocht worden door BP. Kunnen ze ook eens lekker schuiven naar mij. Da's helemaal een fijn gevoel.
    Tessel bedankt voor je compliment. Ik heb echter niet altijd van dit soort inspiratie maar ik zal in iedergeval wat attenter zijn. Ik denk wel eens over zaken van de farm, maar verder dan dat komt het meestal niet. Maar blijkbaar heeft het delen toch weer zo zijn voordelen.
    En uiteraard staat het medefarmers vrij om de lappen tekst over te slaan en naar een draad te gaan waar geleuterd wordt of waar men aan kliekvorming doet. Hier gaat het tenslotte om het hebben van het laatste woord. En dat wil ik altijd erg graag hebben. xD (Da's niet waar hoor:oops:).

Edit
    Volstaat met de tekst: Dan kom ik even.
    De rest spreekt voor zich...xD

Laatste bewerkt: 10 Maart 2016
    stien56, leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. Moe154

Moe154 Forum-analist

Welles!

7. Wofrij

Wofrij Teller

Ssstttt.

8. snietje1

Tja Wof, jij wilde die "goedemorgen".... Je krijgt wat je wenst.... be careful what you wish for.....

harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. Wofrij

Wofrij Teller

Sniet, ik doelde eigenlijk op dat verpesten xD
    Oh, da's nou lief Sniet: Ik wens een punt te behalen hier bij de LP!

10. snietje1

en een goedemorgen......

11. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Idd goedemorgen en avond en nacht ;)

12. Wofrij

Wofrij Teller

Echt, jullie zijn wel erg. Ik heb bedacht dat er dan maar de regel moet komen dat als je de LP/Laatste Post overneemt je minimaal 4 zinnen moet typen. Geen woorden of iets wat verder geen leesbaar Nederlands is. Indien je minder dan die 4 zinnen schrijft telt het niet als post. Dit wil dan zeggen dat een eventuele post met minder dan 4 volgetypte zinnen niet meetelt. Uiteraard is het ook niet bedoeling dat je een goedemorgen niet tig keer herhaald om een zin vol te krijgen. Gewoon een stukje tekst schrijven. Uiteraard bij voorkeur over dit spel maar over iets anders wat je graag met een ieder wil delen is ook welkom. Misschien lukt het dan ook beter om hier een punt te krijgen en uiteindelijk draait het daar echt om!8)

13. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Vandaag een duifje gekregen dat een jarenlang trouw buurtje niet lang meer te leven heeft. Ik ben er stil van...
    Dat is toch wel schrikken, wat is het leven soms wreed.
    Een plaatje voor haar, als bedankje voor de mooie jaren hier.
    Welterusten allemaal, slaap lekker en ondanks dit bericht wat ik even kwijt moest, slaap lekker!

14. snietje1

Wof, je kan allerlei dingen verzinnen, maar een LP is een LP, hoeveel woorden, zinnen of regels je neerzet.
    Dus: goedemorgen xD

15. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal!
    Het is weer bezemstarttijd :)
    Fijne dag allemaal!

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Bel, dat is naar.
    Wof, dat jij het laatste woord wil hebben weet ik ook al lang.xD
    Koffie al op.
    Goedemorgen, dit zijn 4 zinnen dus ik de laatste post.:p

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    He Belora wat een naar nieuws!

Hier gisteren geleveld naar 99 - de 100 eindelijk in zicht:D

Nu aan de koffie en hopen op een zonnetje.

Oh ja - en op de lp natuurlijk.8)

18. Wofrij

Wofrij Teller

Ik ben in iedergeval blij dat er nu toch iets meer moeite wordt gedaan om wat meer tekst te hebben dan een afgezaagde kreet of zelfs te volstaan met 1 woord. Uiteraard heb ik dat ook wel gedaan. Ik zal echter mijn leven proberen te beteren en wat meer tekst geven. Ik ga nog even bedenken of en hoe we hier meer intelligente farmers kunnen trekken om zo wat meer inhoud aan dit draadje te geven. Als we dan toch de LP van elkaar afpakken dan kan dat ook meer op niveau. Nu wil ik zeker niet beweren dat iemand een bepaald IQ zou moeten hebben, integendeel. Wel dat iemand wat meer te zeggen/schrijven heeft dan goedemorgen of bezemstarttijd of het regent.
    Uiteraard kan ik altijd nog een verzoek indienen om moderator te worden van de LP op dit farm-forum (dus echt alleen de LP, voor de rest laat ik het gewoon aan hun over). Zodoende kan ik dan eventuele posts verwijderen die nergens over gaan. Uiteraard mag ik gewoon wel blijven meedoen voor het winnen van Laatste Post punten.
    Ben in iedergeval blij dat je de moeite hebt genomen om dit stukje te lezen. Reageren mag natuurlijk, maar je moet wel een bedenktijd van 24 uur nemen alvorens je reactie hier geeft. Dit om te voorkomen dat er te impulsief gereageerd wordt en je later spijt van je reactie krijgt.

19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tjonge, Wof lp moderator - volgens mij gaat dan het draadje na elke post van wof voor 24 uur op slot:wuerg:

20. Moe154

Moe154 Forum-analist

Zeg Wolvenrijder, ik hoef de LP niet, dus kan ik met minder regels volstaan.
    Maar ik heb nog wel een vraag:
    Kun je als LP- moderator het teruglezen ook verplichten?