De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Ik vind dat weer ook niks -.- Goedemorgen
    Laten we eens proberen het over Farmerama of zo te hebben :wuerg:

2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Het komende event is op mijn lijf geschreven, drops komen van de bomen, die hier automatisch geoogst worden. Ze fokhokken zijn gevuld met de benodigde diertjes en de benodigde gewassen zijn op voorraad. Kortom: komend event hoef ik eigenlijk niets te doen ;) Laat dat nou net een kwaliteit van mij zijn...

Genoeg farmerama. Het weer: droog en zonnig hier in het westen.

En om het niet te vergeten: goedemorgen!
    Hier weekend dus er hoefde niets te starten vanmorgen. Heerlijk uitgeslapen.

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Voor komend event hoef ik ook niets te doen behave de fokhokken vullen, makkie en rijk worden met de bd.

Zon weer weg.:(

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heerlijk weer bd aan het verdienen!

5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oh, ik moet nog kijken wat het nu weer is....

6. Wofrij

Wofrij Teller

OK, over de farm dan maar. Het regent zoveel dat je het land niet kunt bewerken. Da's heel vervelend. o_Ok de dieren staan nu allemaal op stal terwijl ik ze eigenlijk liever naar buiten zou sturen. Wel is het zo dat er ineens een grote vraag is naar producten die eigenlijk zo gegroeid zijn maar waar men toch heel graag heel veel voor betaald. Is mij niet helemaal duidelijk waarom men meer dan 100 BD voor bijv een appel betaald. Bij mij liggen ze te rotten in de schuur en zelfs die rotte appels gaan als bossche bollen over de toonbank. o_Ok over diverse dieren die toch niet naar de wei kunnen en op sterven na dood zijn worden ruim betaald. Dit terwijl je ze prima zelf kunt fokken. Er begint eerdaags wel iets maar daar heb je er maar een paar voor nodig. Nou ja, mijn kas wordt in iedergeval gespekt. Als jullie je nu ook eens voor een uurtje of 24 naar de markt gaan (Catootje wil best mee, maar die wil dan ook wel even naar de botermarkt, maar dat ligt op de route)dan ben ik gelukkig. Dat laatste ben ik graag en ik neem aan dat je niet op je geweten wilt hebben dat ik me diep ongelukkig ga voelen.

stien56, Tesselschade en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. snietje1

Ik zou niet willen dat je diep ongelukkig wordt Wof !

harm-jan70 vindt dit leuk.
  8. leni1955

ik ben al op de markt, heb helaas niet zoveel appels maar de rest gaat prima.:)

snietje1 vindt dit leuk.
  9. Wofrij

Wofrij Teller

Hoepel dan op :mad:

Tesselschade en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. snietje1

Ik ben besodedingest.....:p

Hier zijn de appels 52 bd :cry:

Edit; de fokdieren is hier ook nada.....

Laatste bewerkt: 7 Maart 2016
  11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

Goedemorgen allemaal!
    Bezemstarttijd :)
    Fijne dag allemaal!

Laatste bewerkt: 8 Maart 2016
  12. snietje1

Goedemorgen

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen - de op de markt gezette diertjes zijn hier allemaal verkocht:inlove:

14. Wofrij

Wofrij Teller

Het is wel geen farmverhaal, maar tch wordt hier buiten weer hard gewerkt. Niet door mij natuurlijk. Daar hebben we een man voor ingehuurd. Die is nu achter bezig en daar kijken we dan naar. Vinden we heerlijk om naar werkende luitjes te kijken dus hebben we daar nu iemand voor ingehuurd. Daarnaast maakt hij een gedeelte van het terras weer netjes, dat lag er wat onregelmatig bij. En het gedeelte vlak tegen het huis wordt opgehoogd en zal er ook een treetje worden gemaakt. Dan hoeven we niet meer naar buiten te vallen maar kunnen we redelijk gewoon naar buiten lopen. Scheelt toch gauw een dikke 30/35 cm. Fijn als je zo de zaken kunt combineren met weer een goed straatje achter krijgen en kijken naar zo'n werkend type. Maar voorlopig is hij aan het graven daar er ook nog gevelplaten tegen het huis komen ivm verzakkingen. Het zand zakt dan onder de fundering waardoor er plotseling gaten ontstaan. Tja er zitten nadelen aan het wonen op nieuw land op een voormalige zeebodem. Maar hopelijk wordt dat probleem nu opgelost. Voor is al gedaan. Verder in de straat en de rest van de wijk is men nog volop bezig met ophogen.

stien56 en Tesselschade vinden dit leuk.
  15. leni1955

Dat is mooi wof, misschien kun je er straks bij gaan zitten, het is mooi weer.

16. -_Moira_-

Gister aardig wat diertjes verkocht. Ik was al rijk, nu een stukkie rijker.

17. leni1955

Hoe rijk Moira?

18. -_Moira_-

Bijna 81 miljoen
    Jij vast nog rijkerder? xD

19. leni1955

87 miljoen maar was laatst over de 100 en heb toen voor bijna 30 gekocht dus nu weer minder. Vind het wel een sport.xD

20. snietje1

Oeps... Ik geloof dat ik mijn chique kleding eens voor de dag moet gaan halen.

leni1955 en harm-jan70 vinden dit leuk.