De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik heb iets horen fluisteren in de speculaasjes over bloemen

Tesselschade vindt dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zonnebloemen en gerbera's waarschijnlijk :music:

3. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

4. snietje1

:eek: Wat een lelijke foto's bel, terwijl het zulke mooie bloemen kunnen zijn...

5. -Belora-

Ja das waar Snietje.
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

6. snietje1

Goedemorgen, bezemstarttijd....

7. -Belora-

Zo is het Snietje :)
    Goedemorgen allemaal!
    Fijne dag!

8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

9. Wofrij

Wofrij Teller

Goedemorgen allemaal. Jippie, ik mag nu echt op aandringen huisarts zitten en blijven zitten. Niet lopen, ook als denk dat het wel kan. Gaat natuurlijk niet lukken, maar ik ga mijn best doen. En ik zat al zoveel, nu ook nog een peesplaatontsteking rechtervoet. Jaja aan datzelfde been als van die nu-nog-mijn-eigen-knie... Heerlijk al die dingen. Nee, ik ben niet zielig, dat ben ik wel als ik nu niet de LP voor 24 uur mag hebben.

10. Moe154

Moe154 Forum-analist

Goedemorgen.

11. Wofrij

Wofrij Teller

Moe, MOEOE, goedemorgen en tot morgenmiddag half 5!

harm-jan70 en nabejara vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dat is niet fijn wof, succes met zitten

13. Wofrij

Wofrij Teller

Ja, nu allemaal 24 uur wegblijven hier. Er zijn genoeg andere draadjes, misschien geen leuke, maar daar kunnen jullie nu iets aan gaan doen.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  14. leni1955

Daarom post ik ook hier

15. Moe154

Moe154 Forum-analist

Dan blijven die andere zo leuk als ze nu zijn.:music:

harm-jan70, Tesselschade en -Belora- vinden dit leuk.
  16. Wofrij

Wofrij Teller

17. Moe154

Moe154 Forum-analist

Je vergeet 'goedemorgen'.

harm-jan70 en nabejara vinden dit leuk.
  18. leni1955

Precies8)

19. Wofrij

Wofrij Teller

Effen wat anders ben niet zo handig met plaatjes. Klik ik nu eens voor het eerst op de knop "media" (knopje 2e van rechts naast de "smileyknop"). Hier staat wat je als link mag zetten van BP. Onze mods zeggen wat anders. Wie heeft gelijk, BP of de plaatselijke Nederlandse mods? Er staat luid en duidelijk: je mag media van de volgende sites invoegen! En dan wordt genoemd Dailymotion, Facebook, Liveleak, Metacafe, Vimeo en YouTube. Ik weet dat mods links van YouTube onmiddellijk weghalen. Maar dat klopt dan weer niet met dit forum wat nu iets van een jaar ofzo bestaat. Die is tenslotte helemaal veranderd om met alles goed mee te kunnen gaan. Ik neem aan dat BP geen mogelijkheden geeft aan iets wat niet mag, dat zou wel heel raar zijn zelfs voor een forum van een rare boerderij. Zouden de mods dan raar zijn of ben ik raar en loop ik achter met wat wel of niet mag. Ik lees hier echt niet alles en een hoop van die dingen gaan dan aan mij voorbij.
    Wie weet hoe het zit?

harm-jan70, Tesselschade en -Belora- vinden dit leuk.
  20. leni1955

Ik niet wof maar wel dat ik hier 24 uur alleen wil blijven, lees bijna niets.