De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Heksenketel, ja dan moet juist jij werken, die snap ik wel ;)
    Eens met je Snietje, lijkt me betere verdeling :)

Fijn weekend allemaal, vrij of aan het werk!
    En voor straks welterusten, slaap lekker en droom mooi!

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jij ook fijn weekend en geniet ervan :)

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

doe ik dus, 3 dagen werken en 4 vrij.;)
    het heeft geen haast, kom maar even bij. bij mij op het werk ook chaos vandaag, zit zeker in de lucht, vroeg naar bed dus.

4. snietje1

Hier wordt het ook geen latertje, lekker een mooi boek in bed lezen is ook mooi :)

5. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Ik ga per dec meer uren werken. Ip evenveel werken als vrij ;)

6. snietje1

Dat zal wel wennen worden Moira !

Goedemorgen :)

7. leni1955

Volgens mij werkt Moira al veel uren als ik het hier zo lees, officieel minder maar in praktijk meer niet waar Moira?

Zaterdag, genieten dus en de lp bezetten, voor je het weet is het maandag.

8. -_Moira_-

Yep, nu komen er gewoon uren op contract bij, heb ik ze gewoon standaard ingeroosterd ipv gaten tgv ziekmeldingen oplossen..
    Meestal werk ik idd boven contract, blijf ik dan ws ook wel doen, iets minder dan nu ;)

9. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Herfst, Volle Maan, was dus ook hier chaos op het werk, maar nu is het weekend dus even geen werk :)
    Ik werk ook meer dan ik zou moeten, maar ja zo lang ik nog werk heb... Houd me van de straat ;)
    Herfst buiten hier... Ik lekker binnen :)
    Fijne dag allemaal!

10. Wofrij

Wofrij Teller

Ik werk ook meer dan ik kan......hier op de boerderij....

Oh en zelfs meer dan moet, kwam er net achter dat ik helemaal niet meer van die pepers had hoeven zaaien, ik moet alleen nog wachten dat die 4 laatste sausen klaar zijn, terwijl ik die de eerste dag al had aangezet voor alle 40, wat duurt dat lang zeg...

Laatste bewerkt: 11 Oktober 2014
  11. leni1955

de eerste dag, duurt maar 40 uur bij mij Wof, die zijn dus al lang klaar, pepers nog niet.

hoe is het met de knie wof?

12. Wofrij

Wofrij Teller

Je hebt vast zo'n snelle molen, ik heb hem 's avonds aangezet, hier is het over 7 uur pas klaar. 2,5 uur per saus. De knie doet het wel weer aardig. Ben gisteren opnieuw gaan fietsen, ging nu wel gelukkig hardstikke goed. Een week of 2 terug was het na 2x 1,5 km een grote ramp, toen mochten ze dat been er wel afhakken. Ik moest gewoon wat meer geduld hebben en niet na 2 weken al weer willen fietsen, herstel periode minimaal 6-8 weken ....aldus het ziekenhuis. Maar als je al 4 weken op de bank en bed hangt wil je wel eens wat anders. Maar nu gaat het prima (met af en toe wat pijnstillers kom ik de winter wel door). Nu wachten op het volgende....
    En dan weer het grote niets doen...

13. snietje1

Gelukkig gaat het weer een beetje beter Wof :) Tja, ik kan me voorstellen dat je geduld op is en dat het niet snel genoeg heelt (voor jou gevoel). Maar zoals ze altijd zeggen; geduld, geduld, geduld.....

14. Wofrij

Wofrij Teller

Jaja Sniet. Hier de LP voor 24 uur is moeilijker en ik word er nog chagrijniger van...

15. -_Moira_-

En? Moeten we je nu opfleuren?

16. leni1955

dacht het niet, kan ze zelf wel.xD
    gelukkig gaat het beter wof.

ik heb wel verkeerd geteld, moet ook nog 3 sausjes maken.:oops:

17. snietje1

snetver, hou ik mijn boerderij vandaag open, en jawel iedere keer dat ik een boodschap doe, jawel, opnieuw inloggen...Ik word er gillend gek van... Wof, daar zakt mijn humeur van, ook dat ik aan tafel zit (dingen doe voor het eten) en jawel : opnieuw inloggen..... Daar ga ik van stuiteren...

18. Wofrij

Wofrij Teller

Nee Sniet, daar heb ik geen last van. Gewoon niet zo vaak inloggen en er is geen probleem. Ik zag zelfs dat het event verlengd was omdat er inlogproblemen waren/zijn. Nou, daar begrijp ik dan niets van, ik heb die problemen niet.
    En ja Leni, ik fleur me zelf altijd op, dat kunnen jullie niet eens!

Jaja, ik ook van jullie... xD

19. leni1955

Weet ik wof, daarom begin ik er ook niet aan, hihi

20. -_Moira_-

Niet nodig dus, voor jullie welterusten, ik ga de mensheid redden vannacht!