De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    heb je je van HJ los kunnen rukken dan?xD
     
    harm-jan70 likes this.
  2. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hier geldt een polonaise verbod! -.-
     
    nabejara likes this.
  3. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Vandaag gehoord dat een hele goede vriendin van mij waarschijnlijk nog maar een week te leven heeft (pas 58 jaar oud).
    Dat beneemt toch al je woorden....
    Ondanks deze nare boodschap, iedereen een fijne avond gewenst!
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Dat is vreselijk nieuws Bel. Sterkte de aankomende tijd.
     
    harm-jan70 likes this.
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bel, heel vervelend en veel te jong maar helaas wordt daar niet naar gevraagd, heel veel sterkte.
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje toch.....o_O wat een vraag.....:oops:

    Bel, sterkte !!!!
     
    -Belora- likes this.
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    We gaan weer ruilen, iemand een Amherstia voor een lieve boerin over?
     
  8. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemorgen allemaal!
    Bezemstarttijd!
    Fijne dag allemaal!
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier is het ook bezemstarttijd.
     
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Belora, sterkte - brrrrr - weer iemand die veel te jong................



    Nabje is jarig - GEFELICITAART!!!!
     
    nabejara likes this.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Als ik hem zou hebben Moira, ja.

    En mijn zoon ook.:D
    Nabje, gefeliciteerd.:inlove:
     
    nabejara likes this.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, gefeliciteerd met je zoon

    Nabje Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [​IMG]
     
  13. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    [​IMG]
    Happy days Nabje! ​
     
    nabejara likes this.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Volgens facebook net zo oud als mijn vader, wat ziet ze er nog goed uit he.
     
    nabejara, snietje1 and harm-jan70 like this.
  15. [Zoes]

    [Zoes] Forumleerling

    Namens de zaakwaarnemer:
    Van harte gefeliciteerd Nabje!
    En.....de zaakwaarnemer zoekt een haan voor Wofrij!
    Ik heb er al 1 gedoneerd, maar met 2 hanen komt die coöperatie nooit leego_O
     
    nabejara and leni1955 like this.
  16. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Een haan heb ik wel, de LP nog niet.

    Laat Wofrij ff een bericht sturen, kan daarna de haan retour.
     
    nabejara, leni1955 and [Zoes] like this.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Haan onderweg Zoes.... dan is nu de lp voor mij xD
     
  18. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    LP ruilen voor een pracht van een haan Sniet? 8)
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nope, aangezien ik er nog genoeg heb, heel lief, maar ik pak de lp wel...
     
    harm-jan70 likes this.
  20. [Zoes]

    [Zoes] Forumleerling

    Dat kan niet, want die is er niet. Vandaar de zaakwaarnemer!
    Maar ook ik kan jou geen berichtje sturen, is er iets met spaties ofzo?o_O

    Edit: oefening baart kunst, nu kan ik het wel:D
    @Snietje: DANK!
     
    Last edited: Jun 12, 2015
    snietje1 and harm-jan70 like this.