De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Zooo! Snietje dat zijn pas palen :)
    Dat je daar op kunt lopen, petje af!

    Welterusten allemaal, slaap lekker en droom mooi!
    (zal vast wel lukken HJ, na deze 'hoge' openbaring ;) )
     
    harm-jan70 likes this.
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Oef nee. Mijn voetjes gaan al gillen bij de aanblik...;)
     
    harm-jan70 likes this.
  3. -FarmersMarket-

    -FarmersMarket- Doorzetter

    de laatste klots .. ik ga naar bed .. wel te rusten
     
  4. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Miep dansje doen?

    Ik heb nog een cadeautje :inlove:


    [​IMG]


    Gelieve ons de aankomende 24 uur niet te storen!!
     
    Last edited: May 27, 2015
    leni1955 likes this.
  5. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Lol :)

    Goedemorgen allemaal, ik start mijn bezem.
    Fijne dag allemaal!
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, hier is het ook bezemstarttijd..
     
  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goeden morgen!

    Die hakken.................. pffff....... Vroeger............... tja, vroeger...............

    Nu.............
    Samen met Nabje de slappe lach!
     
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen Stien, ik kom er weer gezellig bij, bakkie en peukje erbij, de rest is toch werken.xD
     
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dat werken, straks pas. Meestal niet 's morgens..
     
  10. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    ik werk alleen maar thuis.
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ook op voorwaarde dat er werk is en dat is op het moment erg weinig;), ik wacht op 23 juni dan is het werken (bij de baas) klaar. Veel tijd om de LP te bezetten dus.
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemiddag, lang genoeg Leni :)
     
    leni1955 likes this.
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goeden, alweer avond!
    Druk druk druk geweest vandaag - lang weg gebleven dus.
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Echt niet, de 24 uur zijn nog niet om.:cry:
     
    snietje1 likes this.
  15. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedenavond allemaal! :)
    Voor straks: welterusten, slaap lekker en droom mooi!
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Bijna Leni, bijna 8)
     
  17. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    lieve LP'ers; ik ga mijn oude lijf een paar dagen ter beschikking stellen aan een koud en vochtig tentje:) M.a.w. kramperen. Dus even geen viltstiften en andere kadootjes van mijn kant. Mocht ik het overleven zonder ernstige virussen te hebben opgelopen, dan zal ik vanaf zondag weer strooien( ja ja de vergelijking met een echte Sint mag getrokken worden) met wat lekke(rs) nde viltstiften:wuerg:
     
    harm-jan70 likes this.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik wens je heel veel plezier en sterkte Nabje, mij krijg je echt niet in een tent of caravan.:wuerg:
     
    nabejara likes this.
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Sterkte! Ik ga vanaf nu een soort van minivaktie houden. Morgen op de solex met het team en 's avonds uit eten bij een luxere italiaan ( geen pizza's dus ) en daarna nog 5 dagen vrij! Heerlijk. Nu nog hopen dat de weergoden ook gaan meewerken.
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen :)

    Moira, veel plezier, ik hoop voor je dat de regen stopt....