De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    sapje is op, nu mijn water opdrinken en ga ik mijn beestjes verder knuffelen....
     
  2. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    [​IMG] Bedtijd :)
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!
     
    snietje1 likes this.
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Biertje ook bijna op, dan idd bedtijd! Morgen weer een dagje vrij, hopelijk toch nog wat mooi weer over..
     
  4. Sabine

    Sabine Gevorderde

    Weer een nieuwe dag
    Geniet lekker van deze 2e Pinksterdag. Ik vind het altijd een cadeautje
     
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen :)
     
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goedemorgen dames, vandaag lekker dagje sauna met collega/vriendin, kom in de loop van avond nog wel even buurten of jullie kunnen ook wegblijven tot ik weer terug ben, 24 uur of zo.;)
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Kdenk dat dat ijdele hoop is...
     
  8. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedemiddag allemaal, fijne dag!
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemiddag :)
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bijna Goedenavond!
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond..
     
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik heb een poging gedaan om te gaan joggen,
    maar de wijn bleef maar over de rand van het glas klotsen
     
    stien56 and harm-jan70 like this.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje !!!xDxD

    De volgende keer zonder wijn misschien???:music:
     
  14. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Alcoholvrije drankjes dan maar?
    [​IMG] Fijne avond!
     
  15. -FarmersMarket-

    -FarmersMarket- Doorzetter

    Bruin zijn ze vandaag.
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Bel, die klotsen er ook overheen....

    Farmersmarket; wat is bruin vandaag ?? (wil ik dit trouwens wel weten ?)
     
  17. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Tis donker...
    Bedtijd.
     
  18. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Zo is dat :)
    Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, bezemstarttijd......
     
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook, hoewel ik niet zo ver hoef.;)