De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Bel: Vandaag was mijn eerste werkdag ook niet zoals ik gehoopt had. Begint met : mijn voorlicht houdt er mee op, vervolgens is halverwege mijn voorband kapot (dus ikke lopen), vervolgens herkend ons gigantisch systeem mijn inlog niet meer en moet ik naar de helpdesk bellen om hem te resetten. Meneer de helpdesk : mevrouw, 5 weken vakantie ??? Dan kan je ook verwachten dat het systeem je niet meer herkend..... Wat was dat een ongelooflijke PIEP !
    Ben ik eindelijk ingelogd, jawel, werken de printers niet meer gggrrrr, opnieuw instellen, werken ze nog niet, bellen naar de helpdesk, krijg ik te horen dat ik net zo lang moet inloggen tot ik op een ander server zit. Na 5 keer in en uitloggen, jawel, ik heb mijn printers weer, ik print iets uit: geen printje.... Wat blijkt, hebben ze gisteren alle printers vervangen en moet je wat dingen downloaden en installeren wil er iets geprint kunnen worden, maar er is geen gebruiksaanwijzing van wat er gedownload en geinstaleerd moet worden. Eindelijk kom ik een collega tegen die dat al uitgezocht heeft, dus gedownload....pikt ie niet, zit ik daarvoor weer op de verkeerde server, weer 4 keer ingelogd voor ik daar weer de juiste server voor heb, alles geinstalleerd en jawel ! om 11 uur eindelijk een printje !

Zoiets heet dan vooruitgango_O:eek: Mag ik dan een teiltje :cry:

Leni: sterkte Meis, ik hoor graag hoe het verder gaat

stien56 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik ben met je eens dat dit een vreemd plaatje is Bauke.
    Maar dat is het enige wat je erover kan zeggen. Zelf zou ik dit niet als reactie in de discussie gepost hebben.
    Het is echter wel een passende post in het gesprek dat gaande was.
    Met jouw 13 jaar kijk je daar wat anders tegen aan dan volwassenen. Zo gaat dat als je aan het opgroeien bent.

Het internet staat vol met foto's waarop mensen zichzelf voor schut zetten, en meestal verwachten ze niet dat hun vreemde capriolen overal ter wereld kunnen opduiken in forums en websites waar ze niks mee te maken hebben. maar zoals je hier ziet gebeurt dat toch.

Dus ja, de foto is vreemd. En heeft niks met Farmerama te maken. Dat wordt alleen toegelaten in de vier 'clubhuis'draadjes in de sectie Speakers Corner. Zolang ze verder wel aan de regels voldoen.
    En ze passen bij het gespreksonderwerp van dat moment.

Bauke ga hier nu niet experimenteren met gekke foto's plaatsen, heb maar wat geduld, je wordt vanzelf ouder en een soortement van volwassen.

tootje en stien56 vinden dit leuk.
  3. snietje1

Goedemorgen, het is weer bezem start tijd....

4. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal!

Wow Snietje dat is idd een "piep"dag. Sterkte vandaag! Ik hoop op een betere dag voor je!

Lol Ron (goede reactie), maar ik zie wel gekkere plaatjes in real life, bijvoorbeeld: staat er een hanggroep met jongeren voor de deur (rond de 13 jaar), ze praten niet, maar zijn aan het chatten met elkaar via hun telefoon, en gooien hun afval gewoon bij mij voor de deur. Kijk dat noem ik pas vreemd! En volwassen worden.... wat is dat? ;) Dit plaatje vond ik nu echt humor :) (geen ipad op de wc maar een ouderwets spelletje visjes vangen)

Iedereen een fijne dag gewenst!

boskat52 en stien56 vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

goh, Sniet, het lijkt ons bedrijf wel, wat heerlijk om een medestander te hebben.xD

zo, morgen weer lekker vrij, ze komen het nieuwe matras brengen, heb op het werk al gewaarschuwd dat ik in winterslaap ga.;)

6. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

G'morgen! Ik mag weer eens nachtjes werken, beetje verkeerd gepland, want er zijn vandaag nieuwe buren komen wonen in het rijtje. Hopelijk werken ze overdag en maken de herrie pas na 5-en ;)

7. snietje1

zoooooooo, vandaag eerst overgewerkt (was een heksenketel) daarna mijn fietsje weer opgehaald (joepieeeee) Dat is toch een groot verschil met mijn 20 jarig reservefietsje.... Net huisvrouw gespeeld (dadelijk alleen nog was ophangen) vloer is weer schoon, stof overal verwijderd, mezelf onder een plens water gezet, dus nu zitten :)

Leni: beertje lenen voor je winterslaap?;)

Moira, sterkte !

boskat52 vindt dit leuk.
  8. -Belora-

Vandaag hier op werk ook al problemen, internet lag er in heel ZH uit bleek achteraf bij iedereen, tsssss.
    Tenminste dat vertelde teletekst.

Winterslaap... het is toch pas herfst...

Hoop met je mee Moira!

Voor straks iedereen een goede nachtrust en droom mooi!

9. snietje1

Lekker slapen :)

10. -Belora-

Goedemorgen allemaal!
    Fijne dag!

11. boskat52

boskat52 Forummeester

Winterslaap, zomerslaap heerlijk, maar mijn katten.....hé lui nest kom eens uit dat nest, we willen eten. Zij hebben de hele dag geslapen en een deel van de nacht dus zijn ver voor mij al klaar wakker. :sleepy:
    Nu ga ik straks maar eens naar mijn werk. Eea bespreken en dan heel misschien naar de Bijenkorf. Eens kijken of ik naar binnen kan/wil met die drukte. -.-

12. -_Moira_-

9:40 uur, boor...

*zucht*

Maar goed, ze zijn uiteindelijk wel weer gestopt en nog even wat geslapen. Inmiddels gedoucht, teckeltje geleegd. Ontwaken...

boskat52 vindt dit leuk.
  13. boskat52

boskat52 Forummeester

Viel heel erg mee bij de Bijenkorf. Veel mensen bestellen waarschijnlijk gewoon vanuit hun luie stoel. Voor mijn katjes heb ik (niet bij de Bijenkorf) een nieuwe krabpaal gekocht. Ik hoop dat ik 'm zaterdag in huis heb. Dan is het dierendag.

14. -_Moira_-

Boskat, mijn sluipers zijn dol op uitslapen. Ik heb ze gewoon goed opgevoed ;)
    Heb laatst ook een nieuwe paal voor ze gekocht, via groupon, scheelde echt een hoop.

15. snietje1

Goedemiddag,ik zie net dat 1 beestje een kankerbult heeft.....Het gaat dus weer lekker hiero. Ik hoop maar dat ie niet te hard groeit en dat ze er niet snel last van gaat krijgen.... Is namelijk niets aan te doen...:cry:

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

is goed Sniet, moet je de beer wel brengen want tja...... ik slaap!!8)xD

getver Sniet, dat is wel weer heel vervelend.:(((
    tja, Moira, lastig als ze dichtbij je aan het verhuizen en opknappen zijn wanneer je wilt slapen.

Bel, herfst of winter maakt niet uit, winterslaap kan altijd.;)

17. snietje1

[​IMG] Voor Leni in haar winterslaap :)

18. -Belora-

[​IMG] En voor Leni:[​IMG]
    Ik ben een beetje ziekjes, bleh...
    He jakkes Snietje, veel sterkte!
    Voor straks welterusten, slaap lekker en droom zacht!

19. snietje1

Dank je Leni en Bel ! Ik ga gewoon duimen dat het lang goed gaat :)

Ik heb overigens wel een gave banner gekregen :inlove:xD

Edit: Bel lekker gezonde dingen eten en fijn beter worden meis, beterschap !

Laatste bewerkt: 2 Oktober 2014
  20. -_Moira_-

Dat heb je niet goed gepland Bel, er is tenslotte een leuk feestje te vieren morgen op / bij de koornbrug!
    :music: Beterschappies in ieder geval!

Naar Sniet, tis wat met ratties...