De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. wendy__92

wendy__92 Junior expert

hooi,

hier is het ook al opgeklaard...gelukkig ;).
    nou wil het een beetje lukken op de boerderij?
    hier wel al heel wat vleer muisjes gevoerd..en zo te lezen willen ze hier ook wel goed happen.
    dus suc6 iedereen met dit leuke spelletje en hopelijk een hoop gezelligheid moge de gezelligste kletskous winnen ;):p

2. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

hooi!!

gelukkig maar wendy:D
    hier wil het wel lukken druk druk met de zonnebloemen en wat vleermuisjes gevoert verder alles maar eens flink aan vullen
    ik hoop een hoop plezier en gezelligheid uit dit spel halen en mijn zen momentje
    :inlove::music:

3. wendy__92

wendy__92 Junior expert

heey,

ja klopt hier ook druk druk alles maar aanvullen en maar een paar opdrachten proberen op te lossen.
    helaas heb ik nog niet alle producten die ik nodig heb..maar geeft niet het gaat puur om de lol...dus alle tijd van de wereld :D

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ben niet de kletskous, dat laat ik aan Wof over, maar ik ga wel voor de LP :)

Hoi Vivianne en Wendy, hier gaat het om de LP ;)xD (en natuurlijk het spelletje)

5. vivianne89l

• Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de "bewerk"- knop als je iets wilt toevoegen
    hahaha ja we hebben toch alle tijd van de wereld ben her en der der wel eens druk druk ook nog eens met de verhuizing dus jah ff mijn relax momentje dit heerlijk ff afdwalend op me boederij:D

ondertussen heel stiekum heel zachtjes een poging of 1000 doen om de last post te halenxD

Laatst bewerkt door moderator: 5 Mei 2015
  6. wendy__92

wendy__92 Junior expert

haha ja dat is ook wel zo het gaat hier uiteraard om de LP maar het is zonde als het tenkoste gaat van het leuke praatje waar je alledag op wacht niet? :p en acht het is een spel ik gun een ander ook wel wat dus maak je niet druk...als ik win mooi en als de ander wint ook goed. het is al lang leuk om mee te doen, de spanning te voelen ( zo vroeg opstaan om te kijken of je de eerste bent en op de laatste nip gaan slapen om nog net even de laatste te zijn hahah ) en natuurlijk het volgen van de mede spelers hahah.

ach geeft toch niet vivianne89l ? ik denk dat we zo allemaal onze dag wel hebben;)

7. vivianne89l

hahaha ja dat denk ik ook ga ik teminste wel van uit we zijn nog steeds geen spinnen met die vele pootjes wat me soms best eens makkelijk lijkt.xD

8. wendy__92

wendy__92 Junior expert

haha ik zeg altijd octopus...ik ben geen octopus! maar spin doet het ook xD. maar blijf dan maar uit men buurt brrr....
    idd een paar extra armen, een paar extra benen een paar ritssluitingen ow en als het niet te veel is ook een extra hoofd :oops:
    ow en heeft iemand mijn toverstaf gezien? ik kan schijnbaar toveren maar ik ben helaas mijn toverstaf kwijt xD

9. vivianne89l

hahahaha mmm inderdaad dat is wel handig zou ik soms ook wel eens willen hebben soms word ik gewoon stappel gek van mezelf en moet ik zelfs bijna note's op mezelf gaan plakken om niks te vergeten jaja de gaoot hem zelfe :oops:

10. wendy__92

wendy__92 Junior expert

haha goh wat komt me dat bekend voor! ik vergeet wel eens wat...geeft niks komt van zelf :p

tijdens het werk nog even wat voor die oudere doen ook al ik het hele huis een puinhoop xD
    of dat je net lekker zit te farmen op de lapie en dat een van de beesies meld dat hij de tuin wil bewonderen omdat meneer vogel op de voeder schaal zit haha

11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Laatste post uitgezocht...
    [​IMG] Die kan weer op weg :)[​IMG]

12. wendy__92

wendy__92 Junior expert

haha ik zal de brievenbus in de gaten houden :p wat lief van je dat je me een kaartje stuurt;)

13. vivianne89l

haha jeeejjj dan krijg ik een leuk kaartje dankje wel alvast daar voor ;)

14. wendy__92

wendy__92 Junior expert

mmm ja een leuke met zon schattige kitten of een ander baby diertje:inlove::inlove:

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dan ga ik hier maar voor een punt...........

16. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goed punt Leni :)

17. wendy__92

wendy__92 Junior expert

kijk succes dan maar, hopelijk kunnen jullie nog wat puntjes hier vandaan halen ;)

18. vivianne89l

ik hoop het voor jullie het is jullie gegunt hoor rijmt op puntxD

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

...............

20. wendy__92

wendy__92 Junior expert

hahah helaas werkt het niet zo xD maar het is wel een goeie:p