De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Als het morgen weer droog is, dan een dagje vrij :) Nu toch aan de slag zo..

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

mompeldemompel, voorlopig is er niet aan bloterikjes te komen:cry:

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

jammer Sniet, geduld is een .......;)

4. snietje1

Ik weet het Leni, normaal ben ik best wel geduldig, alleen niet met zoiets.....mompeldemompel...Ik mis dat freubeltje in huis :cry:
    ik probeer dus gewoon geduld op te brengen 8)

5. leni1955

ach arme jij.

6. nabejara

nabejara Forum-generaal

Sniet; welkome terug en Leni beterschap!!

7. leni1955

dank je nab. :)

8. snietje1

Dank je Nabje :)

9. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik zie op het internet wel een leverancier die aan dierenwinkels kan leveren Snietje.
    Hier vast even iets om naar te kijken ;)
    Voor iedereen strakjes... Welterusten, slaap zacht, droom mooi en zacht!

10. snietje1

Bel, deze zoek ik dus:
    [​IMG]die is zó lief !

ach ja, we zijn weer thuis en een evenement is aan de gang. Er komen weinig mensen op af (heel begrijpelijk met de prijzen die ze voeren) en jawel. Dit jaar iets nieuws : een dikke vette versterker met bijpassende boxen erbij.....pppffff, dus een culinaire tent heeft zoiets nodig met veel bassen... niet over nadenken...

Laatste bewerkt: 24 September 2014
  11. -Belora-

Goedemorgen allemaal!
    Idd Snietje die ziet er erg lief uit :)
    Over evenementen gesproken... Moira ga je nog drrrrrrie oktober vieren?
    Fijne dag allemaal!

12. snietje1

Goedemorgen, even de lp inpikken voor ik verder ga met huisvrouw spelen....

13. -_Moira_-

Hoi Bel, ja het is wel de bedoeling dat ik naar Jewelste ga. En de standaard turkse pizza ( das mijn 3/10 traditie ) lonkt ook al..:p
    :music::p Jij nog plannen?

Succes Sniet met je zoektocht naar een naaktmuisje.

Laatste bewerkt: 25 September 2014
  14. boskat52

boskat52 Forummeester

Sniet er zijn toch zeker wel meer dierenwinkels die bloterikjes verkopen? Ik neem en passant de LP even mee.

15. snietje1

Dierenwinkels Boskat ???? ik heb nog nooit een bloterikje in een dierenwinkel gezien. Die koop je bij de fokker/fokster, blijkbaar niet zo makkelijk om er eentje te fokken..... ach ja, ik moet gewoon geduld hebben.....De fokster waar ik deze gekocht heb heeft momenteel nog te jong dieren om een goede fok te hebben, ik ga volgende week zaterdag eens kijken (dan geeft ze demonstraties) en vragen hoe lang ik kan wachten en of ze mij dan wil informeren als ie geboren is :)))

16. -_Moira_-

Wordt geloof ik afgeraden om met blootXbloot te fokken. Fok schijnt nog aardig lastig te zijn heb ik begrepen. Je wilt het liefst wel een gezonde nl...
    Is harigheid bij muizen dominant overerfbaar?

17. leni1955

welkom thuis sniet ( dit ivm de herrie) ;)

18. boskat52

boskat52 Forummeester

Ja ik had ze hier ook nog nooit gezien, maar soms wordt een dier ineens populair. Als ik google, zie ik wel eea in België.

19. -Belora-

Geen plannen Moira, maar als je in je eentje gaat, dan kunnen er best nog plannen ontstaan ;) (Ik hoor het wel)
    Ik ga sporten, fijne avond allemaal!
    En alvast welterusten!

20. snietje1

En bedankt Leni....:sleepy: na 2 nachten nog steeds niet geslapen.... het is een PIEP herrie !stelletje mompeldemompel

Naaktmuizen nope, is geen populair dier, maar het fokken ervan is heel moeilijk, het harig gen is overheersend maar mensen die er zich op toeleggen kunnen ze fokken, blijkbaar komt er dan uit een nestje 1 of 2 die naakt zijn. Ik hoor het wel volgende week zaterdag..

edit: en toch vind ik dit forum niet zo gezellig......:(

Laatste bewerkt: 25 September 2014