De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

mijn dochter vanmiddag even geholpen met haar werk. Bos bloemen int vooruitzichtxD Nu zo heerlijk boerenpannenkoeken eten met champignons, kaas, spek, tomaat en uien. Wat kan t leven toch goed zijn:music:
    Als er iemand nog dringend op zoek is naar een buur? Heb weer een paar plekkies over. Geen flauw idee, wie ik nu weer kwijtgeraakt beno_O Hoeft niet, maar mag;)

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Oh, Nabje, ik ben jaloers op je, die pannenkoek, heerlijk en ja hoor, je mag mijn buurtje wel worden.xD

nabejara en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Marijke heur meter beginne te zoake... en dat met level 200 xD

leni1955 en nabejara vinden dit leuk.
  4. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik heb je uitgenodigd nabje (tjonge, ik dacht dat ik al buur was met jou, mmm, blijkbaar ben ik toch nog te chaotisch wat dat betreft)

5. nabejara

nabejara Forum-generaal

gezellig hoor;) Zit overigens al weer vol. T liep stormxD

6. BaukeS

BaukeS Halfgod

huh?
    ik kon je anders nog wel uitnodigen en je staat er bij mij ook als geestbuur bij.
    dus geen plek lijkt me zeer stug, of heb je me al toegevoegd?

7. nabejara

nabejara Forum-generaal

Heb je al toegevoegd en na jou, kwamen er nog twee aanwaaien, dus ik zit nu weer vol;) Heb je trouwens een welkomspresentje gestuurd. Soms ben ik zoooooooooooooo lief:music:

harm-jan70 vindt dit leuk.
  8. BaukeS

BaukeS Halfgod

nou, zal ik er dan ook maar 1 terugsturen?

9. leni1955

Gewoon doen Bauke, niet vragen.;)

Snieeeeeeet, krijg ik toch zomaar een roze ezel uit een mysteriestal, jaloers???xD

stien56 en nabejara vinden dit leuk.
  10. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik in elk geval wel.
    maar ja, je kan niet alles hebben

11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ach HJ, ik doe ook de strijk van een flatbewoner hiero, dat beetje kan er ook wel bij hoor, kom maar langsbrengen xD

Snieeeeeeet, krijg ik toch zomaar een roze ezel uit een mysteriestal, jaloers???xD[/QUOTE]
    Dit meen je niet Leni !!!! Gefeliciteerd, ik ga wel in een hoekje :cry::cry:

12. BaukeS

BaukeS Halfgod

help, mijn computer doet raar, ik heb nergens op onderstrepen geklikt, en ik kan het ook niet uitzetten, maar toch is alles onderstreept.
    *blinde paniek*

help, plotseling is het na het reageren niet meer onderstreept, maar ga ik het bewerken weer wel.
    *wordt gekweld door doodsangsten*

13. leni1955

Ach arme Bauke en Sniet, huil maar even uit hoor.xD

snietje1 vindt dit leuk.
  14. BaukeS

BaukeS Halfgod

nergens voor nodig leni, ik ben reuse blij met de pruim xl die ik uit mijn stekje kreeg :wuerg::cry:

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

En nu ben ik echt zielig....xD

16. BaukeS

BaukeS Halfgod

nou, dat je zielig bent betekent niet, dat je de LP mag houden, sniet

17. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Farm wasjes voor de strijk Ster;)
    [​IMG] ;)

18. BaukeS

BaukeS Halfgod

belora ... -.-8)
    als e sniet nog bozer/verdrietiger wilt maken ...

19. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Voor zo'n stapeltje draait Sniet haar handen niet om. Die stapel ik ws wat ik in een paar jaar strijk, ik strijk echt zelden...

BaukeS vindt dit leuk.
  20. BaukeS

BaukeS Halfgod

de vraag is alleen of ze het ook in een jaloerse/chagrijnige/verdrietige bui doet ...