De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Wofrij

Wofrij Teller

Kleinkinderen liggen op bed, de jongste is het er nog niet mee eens. Maar ze heeft een opstandige week, aldus de ouders. Haar leeftijd van 2-eneenhalf werkt natuurlijk hieraan mee. De ouders slapen overigens ook hier. De mol gaan we dan maar iets later kijken.
    Eerst maar de LP!

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Geniet van de Mol Wof ;)

3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Dan ben ik hier ook maar een weer om de LP over te nemen;)
    welterusten allemaal en tot de volgende keer :sleepy::sleepy:

Anne.1980 vindt dit leuk.
  4. nabejara

nabejara Forum-generaal

[​IMG] wie zou t zijn???

5. snietje1

Tja Nabje, ik heb het nooit gezien en zal het wel nooit zien, dus ik denk die ene, nee, niet de andere !

tja, het wordt tijd om mijn boek naar bed te brengen....

6. Wofrij

Wofrij Teller

De Mol is gezien! Dat is 1 ding wat ik zeker weet. Verder maar zo naar mijn bed. Dat 2-jarig spook slaapt op onze kamer. Die roept vrolijk als ze 's nachts wakker wordt: oma Wofrij TV aan, terwijl ze in haar bedje staat met haar armen gespreid. Moet ik ze weer tot stilte manen, maar als het na 7 uur is (gelukkig kan ze geen klok kijken xD) dan mag ze tussen de oma's in liggen. Haar 8 jarige zus hoort dit dan, die in haar uppie in een andere kamer ligt en kruipt er ook nog bij. Wel gezellig, maar wat een drukte op de vroege morgen.

7. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wof, voor de leeftijd van twee is alles nee..xD

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

[​IMG] Dit is de (Albert) Mol? ;) Lol! :)
    Welterusten allemaal, slaap lekker en droom mooi!

Tevens nu dan ook maar:
    Goedemorgen allemaal, ik ga mijn bezem starten, fijne dag!

Laatste bewerkt: 27 Februari 2015
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. snietje1

Hier is het ook bezem start tijd, geniet van de dag :)

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ga nu maar even de mol kijken, gisteren om 7 uur naar bed gegaan, hoofdpijn, koorts, jakkie, heb nooit griep maar zal het dan nu toch????:cry:

Gezellig toch die kinderen in je bed Wof, vooral in de vroege ochtend vind ik dat heerlijk genieten, warme lijfjes tegen je aan, een mooier cadeau kun je niet krijgen vind ik.
    Bij mij komen ze zaterdag slapen met zijn allen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    Goed oppassen dan maar Leni dat die mol jouw niet verder molt vandaag ;)

Nog een fijne dag,:) en tot de volgende keer

Anne.1980 vindt dit leuk.
  12. Wofrij

Wofrij Teller

Pas na 7 uur, eerst de oudste en gelijk daarna haar zusje. Hup allemaal in ons bed, TV aan, af en toe kreeg ik de knuffel genaamd Knusje in mijn gezicht geduwd. Nee, oma hoeft Knusje niet! Dit terwijl ik weet dat dit het hoogste doel is wat je kunt bereiken, het vieze stinkende knuffelgeval ook mogen knuffelen, dat mag lang niet iedereen. Soms gaat het wel in de wasmachine, maar het blijft het vies stinkend ding, die Knusje.

13. leni1955

Dat zijn idd vieze dingen die knuffels maar toch fijn dat je er van mag mee genieten.xD

Omdat ik uiteraard alleen slaap mag er altijd 1 bij mij slapen, de oudste van 9 kijkt dan op de wekker wanneer hij er uit mag, denk je dat je een knuffel krijgt maar nee hoor, de i-pad is tegenwoordig belangrijker.-.-xDxD

Wofrij vindt dit leuk.
  14. Wofrij

Wofrij Teller

Dat klopt van de Ipad, maar in bed is de TV belangrijk! De Ipad en laptop wordt pas beneden afgepakt als ze de kans krijgen. Maar ja, die kans krijgen ze dan ook regelmatig want daar ben je oma voor!

15. leni1955

Wof, bij mij is de i-pad en de tv beneden, hij kruipt dus over mij heen om op de wekker te kunnen kijken wanneer hij er uit mag.xD
    En ondertussen krijg ik toch ook wel een knuffel.:inlove:
    En zeker, bij oma mogen ze meer dan thuis.8)

16. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

wij hebben geen kinderen... ook geen kleinkinderen dus... maar ik heb wel de LP...

17. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

[​IMG] LP voor Leo ;)
    Weekend!
    Fijn weekend allemaal!
    En een fijne avond! :)

18. snietje1

Weekend !!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. leni1955

Wat sta je hier al weer lang alleen Sniet, kom je maar even gezelschap houden.:)

20. Wofrij

Wofrij Teller

Leo, gewoon met iemand trouwen met oudere kinderen die het huis al uit zijn. Dan heb je alleen de lusten en never-nooit-nie de lasten ;).