De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Cornelly, zeer welkom hier en nooit vergeten : Na wof posten xD en natuurlijk kennen we Sintra :)

Cornelly52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

En Sniet natuurlijk ook. Als jullie nu eens boeken naar bed brengen en jezelf ook dan pas ik hier wel 24 uur op.
    Slaap lekker.xD

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. snietje1

Ah, Leni, ik lig nooit dwars, ik zou niet durven !8)xD

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dan kom ik ook nog even voorbij Leni een nachtje doorhalen dat doe je vast niet.
    Welterusten allemaal :sleepy::sleepy: tot de volgende ronde

Anne.1980 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  5. nabejara

nabejara Forum-generaal

WELKOM, WELKOM !! En dat dit dan maar de laatste keer mag zijn, want ik ben één van de weinigen, die nog steeds geen punt behaald heeft, dus graag niet meer na mij posten;) na Sniet, Leni, Bel, Wofje, Bauke, Stien, Moira en je eigen man is natuurlijk geen enkel probleemxD

6. Wofrij

Wofrij Teller

Correctie, niet posten na Wofrij.
    Nabje vergist zich soms, kan ze niets aan doen. xD

7. nabejara

nabejara Forum-generaal

Wof is soms een beetje warrig;) Verder ist een schat hoor:inlove: Maar ze bedoelt; niet posten na Nabejara!!!

harm-jan70 vindt dit leuk.
  8. Wofrij

Wofrij Teller

Ohja! :eek:
    Zou ik dat bedoelen? o_Oh xD

nabejara en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Zou je mij er buiten willen houden. Ik ben per definitie onschuldig tot het tegendeel bewezen is ;)

nabejara vindt dit leuk.
  10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Da's plagiaat enkel mijn lief Miep, is enkel en alleen een BVO'tje 8) Ik deel een halve BVO met haar :inlove:

11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Cornelly welkom :)
    Nighty night, don't let the bedbugs bite!
    [​IMG] ;)
    Slaap lekker allemaal!

12. Wofrij

Wofrij Teller

Was toch even wakker dus kan ik hier gelijk de boel weer overnemen.

13. snietje1

Goedemorgen :) slapen jullie maar allemaal lekker verder, het is geen weer om eruit te gaan. Het stormt en het regen op z'n best....

14. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

15. Wofrij

Wofrij Teller

Zo weer een geweldige dag vandaag. Ontbijtje op bed. Lekker luieren, beetje denken aan de wasmachine die ik nog leeg moet halen en weer moet vullen. Zorgen dat de boel weer beetje op orde komt voor de logeerpartij later in de week. Misschien nog wat strijken, als ik daar zin in heb. Tussendoor nog even naar de handfysio, misschien mag ik weer spelen met de silaputty. Dat was toch wel heel lang geleden dat ik dat in mijn handen heb gehad. En dat was altijd maar een heel klein stukje.

16. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedemorgen/middag!
    Nou aan de slag dan maar Wof, ik hou het hier wel in de gaten ;)
    Fijne dag allemaal!

17. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Nou klinkt als een drukke dag Wof, ga maar uitrusten...

18. Wofrij

Wofrij Teller

Dat strijken heb ik nog niet gedaan. Naar de fysio hoef ik pas over een kwartier, de rest is gedaan. Desnoods neem ik de ipad mee, dan kan de LP gewoon mee en is er niets aan de hand.

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet ook zegt ze, al betwijfel ik dat ten zeerste.xD

Hier eerste werkdag er ook op zitten (en nee niet op de tandarts Wof), morgen dagje thuis en donderdag vrij, tijd genoeg voor het event dus en om hier te blijven.

20. Wofrij

Wofrij Teller

Je hebt niet veel tijd nodig voor het event. Het wachten is op die fruithoedjes, de rest is al lang en breed klaar. Ik had zelfs een rondje teveel gezaaid.