De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

pffffffffffff gelukkigxD Ik vond t al zo vreemd; de jongste van het stel, als eerste richting bejaardenhuisxD

2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Je weet maar nooit Nabje hoewel ik ook denk dat de jongste ook de fitste is op dit moment.:music:

3. Wofrij

Wofrij Teller

Telt jong van geest niet meer mee Nabje o_OxD!

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zowel van geest als lichaam IK !!!xD

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ja ik ben zeker de jongste niet, maar wel jong van geest xDxD

Anne.1980 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik ook jong van geest en (soms) lichaam.8)

7. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik zit nog in de pubertijdxD Zonder jeugdpuistjes maar met een onsje te veel
    is het allerbelangrijkste Wofje. Ik heb een neef, die kon eigenlijk al met pensioen, toen ie nog een puber was...zo'n saaie manxD Een beetje fit lichaam is natuurlijk wel meegenomen..............euh, ik ga morgen weer sportenxD

8. Wofrij

Wofrij Teller

Welke morgen???xDxDxD

nabejara vindt dit leuk.
  9. nabejara

nabejara Forum-generaal

morgen...of overmorgen...of over- overmorgen.................in ieder ......geval niet vandaag. T moet wel morgen zijn8)

Wofrij vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat is precies wat ik dacht, van uitstel komt afstel want morgen is het nog steeds morgen
    en die onsjes te veel zijn dan pondjes te veel en daarna............. kilootjes te veel............................
    en dan.......................Tada................. Diabetologie met de mededeling u hebt diabetes ontwikkeld
    of u hebt overgewicht ......................
    En ik heb er verstand van ik heb een maagverkleining gedaan en ben 52 kg lichter geworden in 2 jaar
    en nog steeds te zwaar. maar goed 2 x in de week sporten en dagelijks 45 minuten wandelen
    anders heb je te weinig beweging S6 ermee

Anne.1980 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Hier ook diabetes en morbide overgewicht, helaas, komt niet door eten dus niks aan te doen (hormoonstoornis en nog iets wat de medische wetenschap nog niet kan oplossen), niet elk pondje komt door het mondje (in mijn geval helaas...).
    En ook hier jong van geest :)
    Fijne avond allemaal!
    Sterkte ratje van Snietje met je nieuwe aanleunwoning
    [​IMG] ;)

snietje1 vindt dit leuk.
  12. nabejara

nabejara Forum-generaal

oeps dames. jullie maken me aan t schrikken:eek: Morgen misschien toch maar beginnen8) Maar tis zo lastig:(

13. Wofrij

Wofrij Teller

Nabje, maak je niet te sappel. Je bent al onder de pannen! 2x zelfs!xD

14. snietje1

Ik begrijp het nu even niet meer... Ik heb namelijk een schildklier die niet meer werkt. Dat houdt in dat je echt op moet passen met eten. Ik heb een tijd gehad dat ik gemiddeld 6 kilo per maand aankwam. Ach je leert anders eten en dat komt het vanzelf weer goed. Ik eet gewoon gezond, kook alles zelf, ga me niet te buiten aan vette,zoete, zoute of dat soort dingen.Kook alles zelf en nope, hormonen of dat soort dingen, is geen excuus, je eet wat je eet, that's it. Voel je jezelf er lekker bij, prima, of niet, eet gewoon gezond en beweeg alles wat je kan.
    Vaak is het niet veel eten, maar de verkeerde dingen..... voedselkennis is schaars tegenwoordig

Overigens, die kilo's bij mij er zijn er ver af, alleen voor mij niet genoeg... ik had namelijk anorexia nervosa.......

Laatste bewerkt: 22 Februari 2015
  15. nabejara

nabejara Forum-generaal

whahahahahaxD Ik neem er nog eentje. Proost!
    Nee, ik ga me echt weer beheersen8) Het is mijn levenslange gevecht Sniet:(

16. snietje1

Ach Nabje, zoals ik al zei, als je jezelf er goed bij voelt :)

17. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Ben ik niet jonger dan Sniet? Fit ook wel eigenlijk. Heerlijk een eind aan het strand gebanjerd, buikje volgegeten aan heerlijke tapas en daarna in het donker over strand nog een eindje met het vee! Heerlijk, stond een aardige wind, maar dat maakt het alleen maar mooier.

18. Wofrij

Wofrij Teller

Jaja Moira, jij bent de benjamin en dun en sportief en je werkt ook nog. Verder ben je ook een sta-in-de-weg!
    Ik wil die laatste plek hier!
    Oh en ik heb ook van die hormonen, maar ik denk toch echt niet dat die de oorzaak zijn. Die kunnen het misschien lastig maken, maar je moet toch zelf echt wat toevoegen om gewicht te krijgen! xD
    Helaas moet je zelf ook weer wat doen om het er weer af te krijgen :sleepy:.

Oh en qua leeftijd zit ik ruim onder die van Nabje en helemaal een eind van Leni vandaan!xD

19. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

[​IMG] ergens heb ik nog wel een verjongingsdrankje....[​IMG] ;)
    Welterusten allemaal, slaap lekker en droom mooi!

20. nabejara

nabejara Forum-generaal

lief aangeboden, maar ben meer dan gelukkig met de "oude mensen" om ;)mij heen. Wordt een feestje int bejaardenhuisxD Polonaise......:) En de LP natuurlijk