De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hoi Bel !!!

2. Wofrij

Wofrij Teller

sniet als je toch hanen over hebt dan wil ik er van jou ook wel 1, die andere gaat komen van Leni. maar dan kan ik moe er ook weer 1 geven. Hebben we allemaal wat.

3. snietje1

Waarom zou ik hanen over hebben Wof ??? dat is wel heel ruim gezegd, als moe er een wil, kan ze dat toch ook vragen of ik er nog 1 over heb ? Ik zwem er niet bepaald in....

4. Wofrij

Wofrij Teller

Zwemmen heb ik ook niet gezegd. Maar toen ik het een poosje terug meldde dat ik hem helaas niet heb bood je het niet aan. Maar ik las wel dat je er 1 had om te ruilen. Uiteraard had ik ook iets aan jou willen geven als ik iets heb wat jij nodig zou hebben. Daarom zei ik het, maar mijn lieve vriendinnen gaan mij al fantastisch helpen.Ach en wat betreft Moe, ze weet niet eens dat ik het net gevraagd heb, anders had ik het niet mogen vragen van haar. ;)
    Ik weet mijn plaats wel en die is hier op de LP xD

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Succes dan maar wof, ik kap ermee voor vandaag, net lekker bijgekletst met een collega en nu tijd voor bed, morgen voor zessen nog mijn griezeldingen oogsten.:cry:

6. Wofrij

Wofrij Teller

ok, strak plan Leni. Trusten

7. snietje1

Tja Wof, heel simpel, toen had ik hem niet, ik heb met het laatste event hanen gescoord met de mysterie stallen die te winnen waren...Ik was/ben er heel blij mee, en natuurlijk, heb ik vandaag een ruil gemaakt/afgesproken wat ik ook graag wil... Is dat zo gek ???? trouwens, waarom zit ik mezelf hier te verantwoorden ? Daar heb ik echt geen zin in. Kortom ik heb sinds 2 dagen de hanen.... Ik heb je al eerder gezegd dat ik je best wil helpen met wat ik heb..... Maar deze reactie van je....nee, die vind ik niet terecht en niet bepaald aardig.
    Ik wens je een fijne avond.

Laatste bewerkt: 3 Februari 2015
  8. Wofrij

Wofrij Teller

Als het me nu wel gelukt is om je hier weg te houden heb ik alvast 1 probleem minder xD. Alle middelen zijn geoorloofd. Ach en verder maakt het me niet uit. Als iemand wat nodig heeft en ik heb het dubbel dan geef ik het weg. o_Ok bij onbekenden, ik ben niet zo erg van dat geruil, geeft alleen maar gedoe.

9. snietje1

en zo ben ik ook...... dus de lp voor mij

10. Wofrij

Wofrij Teller

11. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Is er weer een ruilevent op komst dan?
    Ga ik een lijstje maken wat ik te ruil heb en wat ik nog nodig heb.
    Ik geef ook alles weg wat ik dubbel heb.
    Maar als er geen ruilevent op komst is wacht ik nog even met mijn lijstje, want al die kale wolkjes.....

Fijne nacht, mooie volle maan buiten griezeltjes gezaaid, dus welterusten, droom mooi en slaap lekker allemaal!

12. Wofrij

Wofrij Teller

ik denk dat dat ruilevent nog altijd niet op de kalender staat. Het is meer een wens als dat het gebeurd. Alleen het verkrijgen van de LP voor 24 uur is nog meer fantasie.

13. snietje1

Goedemorgen, het is weer bezem start tijd.....

14. Wofrij

Wofrij Teller

LP weer voor mij.

15. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik hou van fantasie :p
    Goedemorgen allemaal!
    Tijd voor een dagje sauna :)
    Fijne dag allemaal!

16. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

17. Wofrij

Wofrij Teller

eigenlijk is het niet grappig.

18. stien56

stien56 Alwetend orakel

Wat niet?

19. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Inmiddels een sleedoorn uit de bomenstekjes van het event. Nu nog de loquat en de sakura graag. Dan ben ik een tevreden mens.

Oh en hopen dat ik geen griep ga krijgen, ik hoest en heb spierpijn..

20. Wofrij

Wofrij Teller

joh, niet zeuren Moira. Aan een loquat kan ik je helpen mocht dat nog nodig zijn. Ik hoor het wel.Beetje hoesten en spierpijn gaat wel over.