De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

wof....o_O
    zo zeg je dat niet.
    dat zeg je zo:
    "o, snietje, wat leuk voor je.
    ik zou willen dat ik mee kon, maar helaas is dat waarschijnlijk niet mogelijk.
    nou, zal ik dan maar de LP voor je in bewaring houden?"

2. Wofrij

Wofrij Teller

Ik wil niet met haar mee Bauke, dan zou ik liegen en daar houd ik niet van. Het gaat er mij alleen maar om dat e hier een poosje wegblijft! Ik ben eigenlijk ook niet aardig, maar ik lieg niet!xD

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lieg ook niet Wof, ik zou willen dat het al mogelijk was..... helaas, helaas, ik zal nog heel wat maanden moeten wachten.....

4. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Eerst moeten we nog door de lente en een deel van de zomer, dus wacht nog maar fijn! Die winter mag inmiddels wel over zijn.
    Er zijn zowaar 2 kiwi's op mijn farm aanbeland...Bofbips ben ik. Nu nog een egel...

5. Wofrij

Wofrij Teller

Tjonge, ik moet nog van alles, Wolf, Kiwi, Haan!

6. snietje1

Goedemorgen, het is weer bezem start tijd.....

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wof, als je nu een beetje aardig doet:music: heb ik wel een ooievaar en een haan voor je, kiwi en wolf is hier helaas ook nog niet gearriveerd.

En goedemorgen allemaal.

Sniet, het is nu nog veel te koud op het eilandje en bovendien is het dan weer zooooooooooooo snel winter, brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

8. Wofrij

Wofrij Teller

Leni, da's lief. Een ooievaar heb ik al, dus misschien beter voor iemand die het helemaal niet heeft, maar. als je ervan af wilt houd ik me aanbevolen. Haan heb ik niet, dus nu snel maar ruildagen waar dit te ruilen/geven is :D.

9. leni1955

Ik hier dan maar een punt......

10. Wofrij

Wofrij Teller

Ja, dat wil niet zeggen dat je meteen een punt hier krijgt. Als ik die haan heb gekregen zal ik als beloning 24 uur wegblijven!:D
    Da's niet helemaal eerlijk maar vind ik niet erg. Voor jou even een paar klikken met de muis en ik een lange 24 uur, maar daar kom ik wel overheen.

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Leni wolven genoeg inmiddels,:) tegen die tijd meld je je maar er is altijd wel een mouw aan te passen;)

12. leni1955

ach wof, als jij wegblijft wil het niet zeggen dat de rest het ook doet dus kom hier maar gezellig langs.:D

Dank je Sintra, zal het noteren want op mijn leeftijd onthouden wordt wat lastig.xD

13. Wofrij

Wofrij Teller

Sintra98, mag ik me dan ook melden :D

14. BaukeS

BaukeS Halfgod

nou, wof, je wordt helemaal verwend, dus je hoeft geen LP punt meer, toch?

15. snietje1

Dan neem ik hem wel over... Laten we hopen dat die dingen geruild kunnen worden....

16. nabejara

nabejara Forum-generaal

ook nog een kikker over?

17. snietje1

Yep, Nabje, gil maar bij het ruilevent.....

nabejara vindt dit leuk.
  18. Wofrij

Wofrij Teller

Ik geloof dat ik naar mijn haan kan fluiten bij Sintra. Kom te weinig zichtbaar in het leuterdraadje denk ik. Nou ja, da's dan pech. Kikker heb ik op een andere boerderij toevallig van de adventkalender (denk ik). Dus daar kan ik zelf aan komen. Zag net dat ik ook nog 3 stallenbouwers had staan, dacht dat het op was. Dus die kan ik ook nog proberen en bij verjaardagsding zit misschien ook nog wel wat.

nabejara vindt dit leuk.
  19. leni1955

Ik ook wel Nab, nu even vechten van wie je hem wilt

Wof, de haan komt toch van mij, heb je Sintra dus niet nodig.;)

Ik ben weg, het is mij allemaal te traag, heel irritant.>:(

Wofrij vindt dit leuk.
  20. Wofrij

Wofrij Teller

Oh ja, ik bedoelde de wolf. Ik was zo verdrietig :cry:xD