De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker dan, morgen maar 40km fietsen en overmorgen weer werken op de fiets...ppppff ik wil zon !!!!

2. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, of strenge Vorst, dan is het eindelijk serieus winter

maar die regen en wind Mogen idd stoppen

3. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Do krijgen we nog storm. 40 km vrijwillig op de fiets? Rijden daar geen bussen ofzo onder die rivieren?

4. Raycko

Raycko Actieve auteur

5. snietje1

Natuurlijk rijden hier bussen Moira, die doen er alleen veel te lang over, en daar heb ik geen zin in. En 40 km is toch niet zo heel ver ?

Raycko xD

Goedemorgen !

6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Raycko - :D

Goedemorgen!

7. -_Moira_-

Nee hoor, in de auto niet ;) Mij krijg je niet zover op de fiets...
    Koud windje vandaag...brrr. Gelukkig wel droog, dus teckeltje is weer even flink gelucht.

8. BaukeS

BaukeS Halfgod

hier, eindelijk ....
    een straaltje zon8)

9. snietje1

Zon????Waar ?????

Ach Moira, gewoon een kwestie van doortrappen, meer niet :)

10. BaukeS

BaukeS Halfgod

zuid Holland, maar het zijn ook maar een paar straaltjes tussen de wolken door

11. -_Moira_-

Hier in zuid-holland bijna stralend blauwe luchten inmiddels :)

12. Wofrij

Wofrij Teller

Beetje verdrietig ben ik wel :cry:. Is de gouden lik thread waar ik loden likken medailles kreeg al een poosje terug in het archief gezet. Ik had zelfs vlak voor de kerst nog mijn derde loden lik gemeld (was wel geen lik van Ron, maar toch). Kan het niet eens in dat draadje vertellen dat ik nu ernstig verdrietig ben en krijg nu wel van lieverlee het gevoel om met de boerderij te stoppen. Likmedailles krijg je niet meer en LP punten al helemaal niet. Nu is elke uitdaging toch wel verdwenen.:cry::cry::cry:

stien56 vindt dit leuk.
  13. BaukeS

BaukeS Halfgod

ach, ik verdien ook een paar, maar het is toch waardeloos.
    ik hoef die dingen niet, stel je dus gewoon niet aan, er komt vast nog wel eens iets anders dergelijks

14. snietje1

Ah Wof, ik heb het met je te doen ! Het is allemaal oneerlijk voor jou ! Kom maar op mijn brede schouders uithuilen, misschien dat het helpt.

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ach wofje toch, de uitdaging is toch het spel en het feit dat wij je hier geen punt geven is een reden om steeds weer te posten.xD

Vanmiddag in ZH heel veel zon, hoe dichter bij huis hoe minder, wel zonder regen gereden, wel zo prettig. Morgen weer een dagje thuis, even met mijn moeder bankzaken regelen en verder niet weg.

16. snietje1

Hier vandaag ook droog gefietst Leni xD Daar word ik blij van !

Hier vanmiddag ook naar het ZH (maar dan anders hihihi) met mijn wederhelft. Hij zit nu onder de draadjes en zo..... kijken of er vooruitgang is met zijn slaapapneu... Dit kan dus echt heel goed worden ! of niet..... even afwachten vannacht ermee slapen, volgende week de uitslag.

17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Toch wel weer spannend Sniet. Heb je de indruk dat het beter gaat?

Droog fietsen daar wordt een mens zeker blij van.

snietje1 vindt dit leuk.
  18. snietje1

Yep Leni, we hebben beide de indruk dan het beter is geworden, dus echt heel spannend :)xD Zijn bloeddruk was al wel gestegen (heel normaal) was deze keer maar bovendruk 190, dus viel gelukkig mee :)

19. BaukeS

BaukeS Halfgod

vandaag mooi weer, maar morgen weer veel te veel regen voorspeld :cry:

20. Raycko

Raycko Actieve auteur

Veel succes Sniet... Als resultaat van dat onderzoek kreeg ik het advies om veel af te vallen. Dus zit hier nou aan de slappe thee met een droog koekje...

-.-

Gelukkig is de lucht hier weer een beetje opgeklaard....