De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

erg hé, bij ons zijn de kappers al dicht vanaf midden oktober. gelukkig hoef ik geen kleur, ben grijs en ik hou het daarbij.
    ik hoopte lange tijd zo "wit" te worden als de moeder van mijn moeder. jammer, ik ben wel grijs zoals mijn moeder was, maar "wit" word ik niet, jammer. de kleur blijft echt grijs en zelfs mijn nekhaar blijft echt zwart. ik heb al dikwijls de vraag gekregen "welke kleur doe jij in je haar? en de overgang van grijs naar zwart is wel heel mooi, hoe doet jouw kapster dat?"
    ik ben bang om straks naar mijn vaste kapster te gaan. ik heb namelijk al 2 keer de schaar in m'n eigen haar gezet. ik kan het niet verdragen dat de haren over m'n over groeien en ook niet dat m'n nekhaar te lang wordt, dat ik het voel als ik iets met een opstaande kraag draag.

4. snietje1

Hier is het ook al maanden geleden dat ik naar de kapper kon, ach, ik denk, laat maar groeien, als dat het ergste is, prima. Als ze weer open mogen, komt het wel goed. Ik ga zelf echt niet aan mijn haar knippen :eek::wuerg: De meeste kappers mogen dat nog niet eens....

Alvast een goedemorgen 8)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. -_Moira_-

Ik heb echt geen lang haar haar en hoofd, voel mij dus nu een soort van armoedig. Tijd voor een verzorgde coupe en blonde plukjes, maar goed, ik wacht braaf tot de kappers weer open mogen.
    Nu eerst een soort van minivakantie, zomaar 6 dagen vrij.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

slaap lekker iedereen.
    wat de coupe, haarsnit betreft, ieder zijn zin, of gevoel.
    ik vind een korte coupe heel aangenaam en daarom, boven mijn oren en in mijn nek kan ik geen lang haar verdragen.

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen
    Geniet van je vakantie moira.

8. snietje1

Goedemiddag, fijne vakantie Moira

9. -_Moira_-

Ik vul de dagen wel met voorbereidingswerk voor de opleiding. Dus wordt gewoon een soort van werk.

10. venus261256

Goedemiddag
    Sterkte met de voorbereidingen Moira.
    Maar ook beetje genieten van die vrije dagen hoor.

11. snietje1

Goed bezig Moira !

12. venus261256

Goedemorgen

13. snietje1

Goedemorgen

14. -_Moira_-

Ik ga mij opsluiten komende dagen, er schijnt van die witte bende en kou aan te komen. Brrrr

15. snietje1

Mijn idee Moira, jammer genoeg moet ik er morgen toch al door :wuerg:

16. venus261256

Goedemorgen

17. -_Moira_-

Hier begint het pas om 19:00 u volgens de voorspellingen, hopelijk ben je al veilig binnen als het start Sniet. Ik moet alleen een klein rondje met het hondje, gele sneeuw maken ;)

18. snietje1

Zo, hier alleen regen op mijn kop gekregen, blijkbaar moet het hier om 11uur vanavond beginnen.

19. -_Moira_-

Inmiddels begonnen. Ik de teckel helemaal ingepakt, jasje aan, voor het laatste rondje, plast ze op de eerste grasspriet en resoluut weer naar huis.

20. snietje1

Moira xD Teckel heeft helemaal gelijk 8)