De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

jammer joh.....dat dat niet telt:p Gewoon volhouden. Er komt een dag ........ik geloof tenslotte ook heilig in Sinterklaas. De enige manier om in deze tijd van crisis nog een aantal kadootjes te scoren.;)

2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik ook maar hij komt niet meer bij mij.:cry:

Nabje, heb je even rust van het werk?

3. nabejara

nabejara Forum-generaal

yep, heb zelfs gisterenmiddag vrij gehad en vandaag de hele dag en ook zaterdag nog; dan moet ik weliswaar m'n 89 jarige moeder en haar vriendin naar een crematie in Breda rijden, maar toch;) Ik weet niet wat me overkomt na een paar 50 urige werkweken:) Sta nu ook op de "ik die helemaal niets-stand"xD

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Nabje, geniet ervan ! Maar naar Breda rijden is ook een PIEP eind voor jou ! Wel zwaaien als je hier voorbij komt hé !

5. leni1955

Heerlijk Nab, dat heb je dan ook wel verdiend.:D
    Succes zaterdag, ik hoop dat de storm dan over is.

6. nabejara

nabejara Forum-generaal

Thanks dames;) En natuurlijk zwaai ik Sniet. Ik zal mijn moeder en haar vriendin ook ff laten vlaggerenxD

P.s. ik mis Wofje ook:cry: Zie ook geen berichtgeving op facebook. Maar ze zal wel weer boven water komen;)

7. leni1955

Misschien een beetje te druk geweest met de feestdagen, per slot is ze nog een beetje patient. :music:

Ik ben ook weg, ga wie is de mol kijken.
    Voor de werkenden (waaronder ik) werk ze morgen en anders genieten van de vrijheid.:)

8. snietje1

Werk ze morgen Leni, ik doe wel mee (met werken dan, niet met die mol)

9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Werk ze morgen, dames!

10. snietje1

Goedemorgen, ik ga me door deze storm smijten....-.-

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heel overkomen, Snietje!!

12. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

G'middag! Hier was het gelukkig droog, dus een eindje buiten gelopen met hare majesteit. Snelle oren en gaan...;)

13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Lekker uitgewaaid dus, Moira.

14. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Heerlijk! Tis niet koud nl, dus even de schade van gisteren inhalen. Met regen wil ze niet zo ver, vandaag dan maar even extra rennen :)

15. leni1955

Vanmorgen bijna met de bolide van de weg geblazen, terug viel wel mee, en nu........... WEEKEND.

16. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedenavond allemaal! :)
    Ben ik heel lang weggebleven en nog niemand een punt....;)
    Fijne avond!

17. leni1955

Tja, zo gaat dat Bel.:wuerg:

18. snietje1

Stien, gelukkig heel overal gekomen :) Het was gewoon storm ! wel 4x mezelf uit kunnen wringen van de regen-.-

19. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dat geloof ik graag, Snietje - hier de jongste mijn autootje maar mee gegeven vandaag.

20. snietje1

Hier gewoon alles op de fiets gedaan, en zeer nat geworden.... ach nu zit ik lekker met mijn rug tegen de verwarming aan te wachten op mijn was.... lekker toch :)