De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen

2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Avond.

En ook nog (bijna) weekend.

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Weekend !!!!!

5. vanDijk1970

Je bent bijna 5 uur te vroeg voor weekend snietje1!8):eek:

6. snietje1

Echnie 8)

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen 8)

8. snietje1

Bijna dan, eerst dadelijk nog eten, daarna lezen en wat slapen, dan is het ochtend 8)

9. vanDijk1970

Jammer van dat slapen, want ik was hier van plan om de hele nacht (keiharde) muziek te gaan draaien en te gaan feesten.8):pxD

Dus niks slapen hier op het forum vannacht.

10. snietje1

Voor een nacht is dat niet erg, 10 nachten achter elkaar is een ander verhaal.
    Zoek je trouwens nog iets ?

11. vanDijk1970

Mogge.

Ik ben het voor een hele maand lang elke nacht van plan te gaan feesten.

En nee niet echt. Het meeste heb ik minimaal 1 keer en voor andere dingen ruil ik alleen via zeppelin. De eerste keer via forum is toen zo slecht bevallen.

12. snietje1

Met een verkeerd persoon geruild ??? Ik moet zeggen; ik doe dat alleen met goede bekende op het forum. Gelukkig gaat het altijd goed :)

13. vanDijk1970

Nee dat niet, maar ik was toen net 3 maanden aan het spelen en had toen ook net Baha vrij gespeeld en wilde toen nog niet zoveel (dezelfde) boompjes tegelijk hebben. En daar hadden andere dan weer moeite mee.

Tegenwoordig kom ik bijna om van de (meeste) boompjes, stalletjes en werkplaatsen, maar ja dan speel ik al bijna 3 jaar ondertussen.

En tegenwoordig heb ik zoiets van als ik er maar alvast 1 van een nieuw stal of boom of werkplaats heb, dan ga ik de rest zelf wel bouwen of (zoals nu) proberen te ruilen. En lukt het nu niet dan komt het vast in de toekomst wel goed.

14. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen

15. vanDijk1970

Tijd voor m'n middagdutje. :sleepy:Sint en z'n Pieten vonden het goed en wie me (op welke manier dan ook) wakker zou maken krijgt de roe.:sleepy:xD

16. snietje1

Goedemorgen :music: *zet een lekker muziekje aan*

17. HofvanDromen

Goedemorgen, zingt keihard met muziekje mee. De roe bestaat allang niet meer :music:

snietje1 vindt dit leuk.
  18. vanDijk1970

Oja wel hoor.

En voor straf mogen jullie niet langs de sint.>:(:mad:

snietje1 vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

Neuh dat zijn wilgentakken, das gene roe. Die bestaat allang niet meer. En Sint ga ik toch niet naar toe. Vind Venus veel liever xD

snietje1 vindt dit leuk.
  20. vanDijk1970

Tja ik heb van horen zeggen (weet niet meer van wie) dat die in het echt toch in Spanje woont.8):p