De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is al weer bijna avond
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bedtijd, morgen nl weer een vroeg dagje.
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Moira, tijd om te lezen.
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    snietje, hoe was het bij de tandarts en de kapper?
    de laatste zal wel aangenamer geweest zijn voor jou.
    zelf ga ik liever naar de tandarts, ik haat het als men aan mij haren foefelt.
     
    snietje1 likes this.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb helemaal niets met de tandarts, maar gelukkig was alles goed, kapper was weer heerlijk :inlove:
     
    -matthias1952- likes this.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen , ik ga nooit naar de kapper heb zelf een tondeuze
    gaat het heel mooi mee.
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tondeuse doe ik bij mijn wederhelft, maar echt niet bij mij :eek::eek:
     
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Tijd voor een wintervachtje :)
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    wintervachtje o_O Zo koud is het echt niet
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Nu is het ook niet koud , valt best mee
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'morgen. We hebben weer heerlijk lang geslapen.
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemiddag
     
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nou pas , Het is bijna avond.
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Zo biertjes drinken in de kroeg op reservering. Nieuwe belevenis.
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Moira, moet je ook een tijdstip opgeven voor hoe lang ???
    Lijkt me overigens helemaal niets -.- Ik hou van spontaan...

    Klopt Venus, nu is het avond:)
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    En nu is het goedemorgen.
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tis al weer bijna middag :music:
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Tralala Tralalie en het zonnetje komt eraan.:)
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Welke zon ?