De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

hallo allemaal, 2 heerlijk relaxte dagen achter de rug, nu vieze natte drab buiten, boven kinderen aan het spelen dus even tijd om de lp te scoren.

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Heel even dan.......:p

3. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Hier is het geloof ik droog, weg met die witte/natte bende!

4. snietje1

Hier sneeuwt het nog steeds....mompeldemompel.... strakkies gaat het nog vriezen, dan kom ik morgen de deur niet uit !

5. -_Moira_-

Tis morgen zondag Sniet, dan moet jij toch strijken :p
    Kijk, ik moet er morgen echt uit, want moet nog even werken...

6. snietje1

Tja Moira, voor de strijk hoef ik niet de deur uit, soms nog even wat boodschapjes of zoiets, morgen echt niet, het gaat vannacht vriezen... bbbbrrrr

7. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik moet morgen ook eruit, er wordt een tante 100!
    Dus ik hoop dat de sneeuw en ijzel dan weg is.

Welterusten allemaal! Slaap lekker en droom mooi!

8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen - deze frisse zondagochtend!

9. snietje1

o_Ok goedemorgen Stien, hier is de zooi nog niet weg, het wordt voor mij een binnen blijf dag8)

10. nabejara

nabejara Forum-generaal

1. geen sneeuw te zien hiero;)
    2. Mijn dochter belde net; ze heeft een RTL kerstpakket gekregen. Je kon daar iemand voor opgeven en ik dacht niet geschoten is altijd mis:) Deze keer dus raak en meer dan verdiend;ze heeft, als arme student, ik weet niet hoeveel geld uitgegeven om zo vaak mogelijk bij haar zieke zus te kunnen zijn als dat nodig was en de NS is er niet slechter van geworden. Helaas had ze geen OVjaarkaart meer, dus t moest bij elkaar gegrabbeld worden (Ik heb haar net zelfstandig benoemd tot Hoofd Grabbelaar xD) en dan is zo'n extraatje natuurlijk hartstikke leuk. Ik ben zo blij dat ze zo blij is, dat ik dat even op papier moest zetten:)
    3. Verder een luie dag vandaag;even bijkomen van de idioterie van de afgelopen week en energie opdoen voor de laatste absurde week voor Oud en Nieuw;de champagnes staan klaar en genoeg feestverpakkingen zijn gemaakt, dus laat maar komen ....:)

Laatste bewerkt: 28 December 2014
    stien56 vindt dit leuk.
  11. -Belora-

Goedemiddag allemaal, fijne dag!

12. snietje1

Nabje, wat leuk voor je dochter !!!!
    Als je toevallig sneeuw wil hebben;ik stuur het graag naar je op, hier is die sneeuw helemaal vastgevroren en er is geen doorkomen aan met de fiets. Het is blijkbaar niet belangrijk om fietspaden schoon te maken...

13. nabejara

nabejara Forum-generaal

euh.......................o_O opsturen?o_O Per post?o_OEn jij denkt dat dat kan?o_OxDxD
    Ik zie t gezicht van de postbode al voor me als hij het drijfnatte pakketje komt overhandigenxD
    Sniet, jij maakt mijn dag weer topxD

14. snietje1

Tja, ik zal wel een plastic zakje om de postzegel moeten doenxD

15. nabejara

nabejara Forum-generaal

whahahahahaha, slim ideexD Ik denk dat ik uiteindelijk alleen een postzegel in een plastic zakje ontvang met een reepje papier, waar t adres nog net op te ontcijferen valt. Maar ik weet in ieder geval wie de afzender isxD

16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nabje, wat een super idee en wat geweldig dat zij het heeft ontvangen.

Sniet, de sneeuw mag ook hierheen hoor, leuk voor de kinderen en voor oma.:oops:

17. snietje1

Leni, niet op deze manier, het is geen sneeuw waar je sneeuwballen van kan maken, meer die vieze natte, zware zooi.... die vervolgens helemaal vastgevroren is.... dus morgen veel lopen naar het werk..

18. -Belora-

Tante's feest bezocht, ze zag er nog goed uit voor 100 jaar! :)
    Daar was het vol dik besneeuwde bevroren wegen, vreselijk!
    Gelukkig is de sneeuw hier zo goed als helemaal weg :)

Welterusten allemaal!
    Slaap lekker en droom mooi!

19. -_Moira_-

Helaas trof ik bij thuiskomst een reeds overleden kat aan. Voor de mensen die haar kennen: mijn roze bloterikje ( Pinky ) is niet meer....Slechts 4 jaar geworden. Vanmorgen/ vanmiddag was niet anders dan anders...
    Hoe vreemd om dan zo'n koud lijfje tegen te komen in de gang...:(

20. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*zonder woorden is *​