De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
     
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  4. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Gelukkig liep ik weer es in de regen vandaag....:(
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben bijna niet buiten geweest , vandaag keuken een opknapbeurt
    gegeven ziet er weer gezond en netjes uit.
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier ook regen, regen en nog eens regen-.- Oh ja, de afwisseling was natte sneeuw...
     
  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hier droog zowaar - vanmorgen zelfs even de zon gezien
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nu is het ook droog, houden zo
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    en alweer een natte dag
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nou he? Jaks, wel minder wind dan de laatste tijd, dat dan wel.
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Gisteren in het noorden een heerlijk zonnetje, dat was schrikkenxD vandaag geen seconde droog geweest, zelfs niet gelopen met het hondje en maar koffie gedronken bij schoondochter.:)
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is regen, regen regen en regen, zo vaak ben ik ook nat geworden -.-
     
  13. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Tis hier al even droog. straks het laatste rondje met hondje en dan lekker ter bedde.
     
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen , hier nu lekker in het zonnetje buiten.
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ja bijna lente! :inlove:
     
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Lekker he krijgen we weer warm weer :oops::p
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heerlijk vandaag:inlove:
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hopelijk morgen weer zo'n dagje? Maar zal wel weer nat worden...
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Vandaag maar 1 keer tot op het bot natgeregend met natte sneeuw en hagel....
    Geen zon gezien
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2020
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hoop dat het vandaag beter voor je is , en dat het droog blijft.