De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Jaaah! Ik ben de eerste die een gokje waagt :)
     
  2. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    En hier is dan de eerste post in de laatste post van het nieuwe forum.

    (niet dus, net te laat)
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hahhahah ;) !
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Even wennen hoor.
     
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    dit is inderdaad even wennen :)
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik vind de smiley's erop vooruitgegaan!:p
     
  7. Walter

    Walter Forumleerling

    Nu is het mijn beurt dus graag de komende 24 uur niks meer posten :)
     
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    dacht t niet, Walter
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Oh my...
    Wil ik 50 papegaaien inleveren voor de veeteeltquest, lever ik ze allemaal in!:eek: ...Ik ga dus maar papegaaien kweken komende periode
     
  10. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Even het nieuwe forum bekijken. Gelijk ook maar even wat posts doen.
     
  11. ghellinga

    ghellinga Forumleerling

    Goedenavond :)

    Forum ziet er goed uit! :)
     
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ziet er inderdaad goed uit. Dat blijft de komende 24 uur ook nog zo, dus niemand hoeft hierna nog te posten;)
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  13. ghellinga

    ghellinga Forumleerling

    24 uur lang hier helemaal alleen zitten?

    Ik denk dat je je dan begint te vervelen, dus post ik lekker door... :D
     
  14. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Wat een ruimte hè.
    Je kunt nu veel meer schrijven..... :p
     
    ghellinga vindt dit leuk.
  15. ghellinga

    ghellinga Forumleerling

    :D

    Inderdaad veel meer ruimte. :)

    Wel even wennen vergeleken met de andere fora van de andere spellen, waar het tekstvak niet zo breed is. :D
     
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    hoe lang zou t duren voordat dit hele vakje vol is..............................ff proberen................................................ff doorproberen (nieuw woord bedacht)................................................blijprroberen......................................................................................................................................doorproberen.................................enz.........................................................................................................duurt lang,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,en langer............................................................pffffffffffffffffffffff..................................................................je kunt een boek schrijven.............................................iemand behoefte?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,novelle?...................................laatste post?.......................................................dus..............................................................................................euh.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................poepoe.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ik geef t op
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  17. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Om één pagina te vullen moet je ferm doortikken...Het nadeel daarvan is dan wel weer, dat er ondertussen 20 andere reacties staan en het verhaal achterhaald zal zijn... toch
     
  18. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    degene die als laatste heeft gepost op het oude forum heeft dus eindelijk een punt :D
     
  19. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Jeetje Miep....wat helder van je 8)
     
  20. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    Heel af en toe heb ik zo een helder monument :D