De laatste dagen.....

Discussie in 'Help archief' gestart door Aspergesteker, 7 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Beste BP medewerkers,

De laatste dagen bemerk ik dat farmerama ontzettend traag is. Bij opstarten duurt het zeer lang voor dat ik op de landkaart ben. Het inlog scherm loopt vlot door naar de 100% maar dan duurt het bijna een eeuwigheid al eer ik de landkaart te zien krijg. Het schakelen tussen de diverse locaties via de landkaart is van het zelfde laken en pak duurt zeer lang bloemetje blijft erg lang draaien en in beeld. Als ik in de bomenstaak kom is het met regelmaat dat ik de staak aan de linkerzijde wel zie maar de items die ik op de wolkenrij geplaatst heb niet zie samen met de bij behorende wolken. Ik maak elke avond netjes mijn systeem schoon zoals diverse modjes al meerdere malen hebben aangegeven. Dus ccleaner gedraaid cookies verwijderd met de adobe manager de flashcash geleegd houd mijn mozilla browser up to date houd de plug ins up to date. Deze morgen nog speciaal met een adware/spy scanner gekeken voor malware ook geheel vrij van. Dus probeert u mij maar eens uit te leggen waarom het spel de laatste dagen zo ontzettend traag is en de weken er voor niet. En voor de verduidelijking ik werk met een pc die gebouwd is voor geavanceerd 3d gaming en ik ben in het bezit van een 200mbit internet lijn net nog even op diverse sites een speed test gedaan en met mijn verbinding is niks mis.

Vriendelijke groet,
    Aspergesteker

Laatste bewerkt: 7 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Hier gaat op het laden traag, maar dat lukt nog wel. Ik heb al een paar dagen vreselijke problemen met het wisselen van veld. Dan kan ik de landkaart niet aanklikken omdat het spel gewoonweg niet reageert. Ik moet dan met F5 opnieuw laden, wat gemiddeld 10 tot 20x per dag zo is! Vreselijk irritant. De kuikenschool werkt nauwelijks, als ik geschenk wil geven aan de kuikens, duurt ongeveer 2 minuten voordat hij weer reageert.
    Maar vooral het niet kunnen wisselen van veld en steeds met F5 opnieuw moeten laden is bijzonder storend.
    Ik heb alle cache gewist, andere browser geprobeerd, maar ook Firefox heeft hetzelfde probleem.

omaatje75 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik speel in chrome, en heb nergens last van. Misschien eens uitproberen?
    Niet dat dat de oplossing is, maar voor nu misschien tijdelijk?

dutchboy vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik speel ook in chrome en heb de zelfde problemen als Aspergesteker.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. AN_dv1

AN_dv1 Forumleerling

IDEM maakt niet uit welke browser

dutchboy vindt dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik zit in firefox of chrome, maakt geen ene fluit uit, het is 1 groot debacle ! een klik van de muis duurt dagen en jaren. Ik heb zonder na te denken al een nieuwe muis besteld, en kom er dan achter dat het alleen in het spel een grote ellende is. Zeker als je alles met de hand doet... Ik heb vanavond al verschillende keren opnieuw moeten inloggen omdat alles stilstaan.
    Dit is al een tijdje aan de hand, bijna niet te spelen dus....

dutchboy vindt dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook zo

dutchboy vindt dit leuk.
  8. wompie

wompie Forumleerling

Bij mij blijft het spel hangen op de open plek!!!

dutchboy vindt dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

heel vervelend voor allemaal:oops:
    hier geen probleem
    hier explorer

Laatste bewerkt: 7 Juli 2015
    Sintra98 en -doppie- vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi
    hier ook die zelfde problemen als hier boven. met daar nog bij dat als ik op de markt ben ik, als ik over wil schakelen van verkoop naar inkoop, de draaibloem in beeld blijft en dat ik maar niet verder kom, spel blijft hangen. dan na f5 pak deze wel weer op of de markt dicht maken en weer open, tis een beetje vervelend zo.....ik speel in chrome.

dutchboy vindt dit leuk.
  11. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Heb in de instellingen dus ook het minimale aan staan in het spel dus geen onnodige animatie en dergelijke alles ervoor gedaan om maar snelheid te krijgen in het spel maar helaas geen resultaat mijn modem maar eens van de stroom gehad een middagje om hem na het werk weer eens in te pluggen zo dat hij al zijn info opnieuw moet ophalen en dat je weet dat de modem zijn cash ook weer eens heeft geleegd mijn dns geflushd ik weet onderhand ook niet meer wat te doen om farmerama met goed fatsoen te kunnen spelen diverse browsers geprobeerd maar geen waarneembare verbetering gezien. Helaas nog geen reactie gezien van BP uit wat ik ook erg jammer vindt als ik hier naar boven kijk ben ik echt niet de enige met klachten over de speelbaarheid van de game.

dutchboy vindt dit leuk.
  12. Cenneke

Cenneke Gelegenheidsauteur

voor alle spelers met problemen qua traagheid: ik heb al heel lang geleden bemerkt dat - als er een update is voor mijn eigen pc - dat meestal zijn weergave heeft op het spel. Trekt ook weer bij na een paar dagen. Dus ligt vaak niet aan BP maar gewoon aan de verplichte updates van je eigen pc!! Merk datzelfde ook op als ik voor mijn werk op de pc thuis werk: ook daar heb ik last van alle updates. En dan kan je cache legen wat je wilt, soms is er gewoon een samenwerkingsprobleem tussen windows en een spel/werk
    Succes allemaal

dutchboy vindt dit leuk.
  13. polkey

polkey Oudgediende

Eerst was er het probleem dat de stallen achterliepen met de tijden, dat heeft zich na weken hersteld na dat hier een flink aantal meldingen van kwamen.
    Nu merk ik sinds vanochtend dat mijn opgeschreven tijden niet meer kloppen.

Als ik niet refresh continue dan blijf ik tegen stallen aankijken die nog een tijdje duren.

dutchboy vindt dit leuk.
  14. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

hier ook zelfde velden lade niet dus kan mn stallen niet oogsten en moet steeds tablad sluitem om weer opnieuw te kunnen inloggen om tenminste de andere 2 velden (bahamarama en akkerland) te kunnen oogsten :(
    User: calimero1962ID: 9720565

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.