De Knoestige Wilg

Discussie in 'Help archief' gestart door Mieke_D, 12 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Er zijn inderdaad geen producten voor meer drops.
    Wat je wel kunt doen, is ambachtsproducten gebruiken voor bijvoorbeeld snellere stallen of sneller gewas (dat gaat per groep gewas, dus goed opletten welk gewas je dan inzet). Dan is het sneller klaar, terwijl het evenveel drops geeft. In de gewonnen tijd kan je dan weer iets op de akker zetten, dat ook drops geeft.
    Er zijn ook bonestaakrijen die bijvoorbeeld bloemen versnellen, groenten versnellen, blauwe bes etc. versnellen. Die zou je ook tactisch kunnen inzetten.
    En als je een gewas veredelt, dan is dat gewas ook aanzienlijk sneller klaar, en dat zou met een lang gewas dan bijvoorbeeld voor de nacht prima drops geven in een veel kortere tijd.

Wat mij ook opvalt, is dat stallen best goed drops geven. Maar een stal die (met water) 7 uur duurt, geeft bijna altijd een drop, terwijl een stal die 12 uur duurt ook 1 drop geeft. Dus niet al te lange stallen op de akker zetten.

0ok zou je voor noodgevallen supermest kunnen inzetten op gewas.

2. liane1973

liane1973 Junior expert

dank je wel

farmermikkie vindt dit leuk.
  3. nuestra59

nuestra59 Gevorderde

de praatgroep kan ik niet vinden maar zou dolgraag nog 70 dropitems willen ontvangen doe mijn best dag en nacht maar schiet niet op en wil zo graag de wolkenrij halen wie wil mij helpen met het sturen van drops gr nuestra59

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.