De Knoestige Wilg

Discussie in 'Help archief' gestart door Mieke_D, 12 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

:)

Aan de linkerkant van het spel heb ik al het boomfruit in kunnen leveren, behalve de laatste. Om de fabrieksupgrade te kunnen bemachtigen moet ik 40 van iets inleveren, maar ik kan niet achterhalen wat het is; ook niet als ik er met mijn muis op klik of overheen ga. Wie kan mij vertellen welk fruit ik daar moet inleveren?

b.v.d.,
    Mieke_D

2. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Hier heb je Iepenfruit van nodig, dus de iep.

3. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

Dank je wel! :)

4. hummershiva

hummershiva Forumleerling

hoe kom ik aan de chocoladewingerdpeul en acaciafruit?

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

6. hupsyl58

hupsyl58 Forumleerling

Ik begrijp iets niet...bij dit event krijg ik ondanks dat ik een oogstbonus van +3 heb lopen voor alle velden krijg ik maar 2 waterkastanjes per veldje...waarom zet ik dan die oogstbonus in...zonde....
    NIET BLIJ !!!

7. SophiaDankbaar

SophiaDankbaar Junior expert

die oogstbonus geldt waarschijnlijk niet voor eventgewassen

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Welke oogstbonus heb je dan ingezet?

9. hupsyl58

hupsyl58 Forumleerling

• dubbele postings zijn niet toegestaan, gebruik de bewerkknop om te wijzigen
    De topic colada

Als de bonussen niet werken bij eventgewassen mogen ze dat er wel bij vermelden dan zet ik ze niet in

Laatst bewerkt door moderator: 13 Oktober 2018
  10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

topic colada is alleen voor overige gewassen. eventgewassen horen daar niet bij.

11. hupsyl58

hupsyl58 Forumleerling

Dankjewel

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. schorpioen55

schorpioen55 Regelmatige auteur

waarom kan ik mijn koude koets nergens vinden heb de opdracht toch zeker wel ingelevert

13. enk52

Waar heb je deze ingeleverd? Het kan zijn dat je even je spel moet verversen en kijk je wel bij een veld waar je hem kan plaatsen

14. mizzepi

mizzepi Gelegenheidsauteur

Larikskegel hoe kom ik aan deze boom ?

15. enk52

Op dit moment kan je er nog aan komen via de bomenhandel.
    De larikskegel kan je ook kopen op de markt.

16. schorpioen55

ik heb op alle speelvelden gekeken maar hij staat niet in mijn inventaris dus kan ik hem nergengs plaatsen

17. enk52

Dan kan je het beste een bericht naar support sturen. Daar kunnen ze met je meekijken. Vanaf het forum kan dat niet. Support beriek je via het spel of de link in mijn handtekening.

18. schorpioen55

bedankt ga ik doen

19. liane1973

liane1973 Junior expert

welke bonus voor een event kan ik beste inzetten,om meer dropetems van het event te krijgen?

20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Daar zijn geen bonussen of ambachtsproducten voor.

Wat je wel kunt doen: voor aanvang van het event alvast je langste gewas neerzetten en oogsten zodra het event begonnen is (wel eerst even spel verversen). Dan heb je alvast een voorraadje. Verder kun je de dropkans verhogen door een Howie neer te zetten als je die hebt, en met de bekers die je krijgt bij de vaste quests Veeteeltwedstrijd en Landbouwtentoonstelling. En dan kun je natuurlijk ook nog altijd in de praatgroep een oproepje neerzetten voor cadeautjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.