De huwelijksboog, dringende oproep aan BP

Discussie in 'Overig archief' gestart door tonkelaar62, 11 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonkelaar62

tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

Beste BP,
    Ons huwelijk kan toch niet zo goedkoop zijn dat het maar 130 ep oplevert? Het is weliswaar een zilveren huwelijk, maar ook dan, mag ik u toch wel voorzichtig wijzen op het feit dat 130 ep niet meer van deze tijd is.
    Wij hebben een gelukkig huwelijk, al vele jaren, en dat willen we graag houden, maar een boog met slechts 130 ep kunnen we ons bijna niet meer permitteren.
    Graag zouden wij, na 5 jaar huwelijk, onze boog van een hogere ep-waarde voorzien willen. Een extra nulletje erachter? Zou dat misschien kunnen? Of misschien ieder (huwelijks)jaar een verdubbeling van het aantal ep's? Dat zou ons nog beter uitkomen en lijkt ons wel verdient na zoveel jaren trouwe boerdiensten.
    Wij horen graag van u,
    Met vriendelijke groeten,
    RoseBirdy en Tonkelaar62

2. jopie

jopie Forumkenner

ben ik het volkomen mee eens

Sintra98 en tonkelaar62 vinden dit leuk.
  3. vinc051

vinc051 Forum-overlever

En ook ik ben het er dik mee eens.

Sintra98 en tonkelaar62 vinden dit leuk.
  4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Aangezien het meer een idee is dan een vraag, verplaats ik dit topic even naar de Update en ideeënpool.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. tonkelaar62

tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

Beste BP,
    Mijn huwelijks partner RoseBirdy en ik wachten iedere dag, iedere 24 uur, en zijn benieuwd of onze vraag al is aangekomen bij het opperhoofd van BP.
    Helaas hebben we nog steeds niets vernomen over het upgraden van onze huwelijksboog.
    Vriendelijke groeten van een teleurgesteld echtpaar

popje4, Sintra98, Moe154 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

o_Ok ik zou dat een fijn idee vinden mijn Diamanten huwelijksboog brengt slechts 300 EP per dag op
    Dat zelfde vind ik trouwens ook met de EP waarde voor de Villa(6x1) met de golfbaan en het zwembad.

popje4 vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind het een heel leuk idee om ieder jaar een verdubbeling te krijgen.

popje4 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. miekekoning

miekekoning Veteraan

Een (langdurig) huwelijk is inderdaad niet zo gek veel waard he. Ik zal het idee doorgeven binnen het team. Zoals altijd geen garantie meer wellicht een begin.

Reggaefeeks, Sintra98 en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.