De draak en de ezels

Discussie in 'Help archief' gestart door engeltjes, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltjes

engeltjes Gelegenheidsauteur

Ik heb lang moesten zoeken en dacht misschien op de werkplaats kijken en ja hoor ik heb het gevonden.
    Alleen kan ik nog niet verkrijgen doordat ik niet genoeg gereedschap en ezels hebben.
    Het is niet duidelijk waar ik moest kijken en daar ook geen melding heb gekregen.
    Bij de coöperatie zag ik over De draak en de ezels zonder uitleg waar ik die kan verkrijgen.

User: engeltjes
    ID: 10531117

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In de FAQ-sectie index vind je de herleidingstabel met bijna 1200 trefwoorden om onderdelen van het spel te vinden. Vervolgens ga je naar de Index waar elke F.A.Q. één keer in staat maar wel gelinkt, naar het hoofdonderwerp wat je net vond. Daar klik je op en dan krijg je alle informatie die je zoekt.

Er zijn vast en zeker onderwerpen die nog ontbreken in de herleidingstabel, maar deze weet ik zeker dat er wel in staan.

In de F.A.Q. Coöperatie quests staan altijd alleen maar de directe gegevens van betreffende quest.

Maar gelukkig heb je het al gevonden, derhalve

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.