Ddierenbeulen

Discussie in 'Overig archief' gestart door No-Apologies, 25 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. No-Apologies

    No-Apologies Gevorderde

    wat een stelletje Ddierenbeulen zijn die veroorzakers van die Ddos-aanval.
    rot vandalen..... ben blij dat we niet midden in een hittegolf zitten want mijn kippen waren nu al bijna uitgedroogd allemaal.. gelukkig hebben ze het allen overleefd.

    ik wou bij deze BP en jullie als Farmeramateam bedanken voor het harde werk om de game weer te fixen. Een bonuscode is altijd leuk hoor maar hier kon BP ook vrij weinig aan doen zover ik weet dus dan is die bonuscode ook niet zo belangrijk.

    ik denk dat we allemaal weer blij zijn dat we onze boerderij weer op kunnen en ik hoop ook dat alle beesten op de andere boerderijen het allemaal overleefd hebben.
     
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier wil ik me bij aan sluiten. Een bonuscode hoeft echt niet. Dit is pure onmacht. Ik wil BP en onze MODS bedanken voor het harde werken wat zij de afgelopen dagen hebben verricht. Om ons weer het spel te laten spelen. Het zal bloed zweet en tranen hebben gekost om dit weer mogelijk te maken. We klagen soms. Ik ben er ook een van. Maar door de Ddos-aanval besef je toch ook hoe hard iedereen voor ons werkt. Om het ons naar onze zin te maken en mee te denken in oplossingen waar we zelf niet uit komen. BP en Mods heel erg bedankt.
     
    leni1955, Klaartjuh, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik sluit me hier ook graag bij aan
    Wil ik ook nog zeggen dat de farm sinds maanden niet zo vlot heeft gelopen als hij op dit moment doet.
    Ik denk terug aan het begin van de farm waarbij erniks werd aangekondigd wat er kwam.
    We zien wel wat er allemaal komt en wanneer om het op te lossen
    1 ding is zeker ze doen hun stinkende best om het in orde te krijgen
    Laten we lief zijn voor elkaar
    :inlove::inlove:
     
    leni1955, Klaartjuh, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Miekje jij slaat de spijker op zijn kop. Ik heb ook het idee dat het spel nu lekker vlot verloopt. We kunnen die aanval dus ook positief omzetten. Ieder nadeel heeft zo zijn voordeelxD
     
    leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jep en mijn huis is een stuk schoner geworden tijdens het afkicken
    :p
     
    leni1955, Borkie, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    van mij ook iedereen hartelijk dank om de boerderij weer vlot te krijgen
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  7. No-Apologies

    No-Apologies Gevorderde

    hahah mocht je nog wat tijd over hebben,... mijn huis heeft ook nog een grote schoonmaakbeurt nodig:D
     
  8. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik sluit me hierbij aan, ze hebben hard gewerkt, maar ook al hoeft er geen bonuscode, hebben ze het toch gedaan, moet wel zeggen dat ze wel een hele mooie compensatiepakket hebben gegeven voor iets waar ze niet schuldig aan zijn.
     
    leni1955 en Butsmuts vinden dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier ook een dikke duim voor de Farmeramateam, we zagen wel maar zijn super blij met wat jullie doen
     
  10. olly51

    olly51 Forumleerling

    volledig mee eens ocharme het IT team die er alles aan doen zodat wij kunnen spelen leuk is het niet maar .......
     
    mama..66 vindt dit leuk.