Dagelijkse inlogbonus

Discussie in 'Help archief' gestart door Nathasja_93, 2 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathasja_93

Nathasja_93 Forumbeginner

Goedemorgen,

Bij me dagelijkse inlogbonus ben ik weer terug gezet naar dag 1 gisteren, terwijl ik een inlogreeks van 5 dagen heb. Vandaag heb ik dus vakje 2 geopend gekregen en viel met mij op dat het niet klopte. Wegens mijn inlogreeks had ik bij 5 moeten zijn.

(ik weet niet hoe ik een printscreen in moet voegen om het duidelijker te maken?)
    Hoe kan ik dit oplossen?

Nathasja_93

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Je hoeft niks op te lossen ... Gister is een nieuwe maand ingegaan ... Dan begint bommel inlogbonus altijd weer bij 1 ( 1 mei) en vandaag dus 2 (2 mei)
    De vakjes en dagen die je van de maand April niet geopend had, verdwijnen. :)

Je inlog reeks blijft wel bestaan, mist je elke dag hebt ingelogd. Die vind je links onderin dat schermpje van de inlogbonus. Bij mij staat er : Je huidige inlogreeks 65 dagen.

3. Nathasja_93

Nathasja_93 Forumbeginner

Dan klopt het helemaal. Ik ben net 5 dagen bezig, en was zo verbaasd weer bij 1 was. Ik dacht dan kom ik nooit bij de kist

HofvanDromen vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik kan het me goed voorstellen ja xD ... na 21 inlogdagen krijg je dan het speciale maand kadootje ... is meestal een sieritem.

Succes en vooral voor plezier met en van je Boerderij ..

-mikmak-, omaagnes55 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Even een kleine correctie. Ik denk dat je het per ongeluk niet goed hebt neergezet of ik moet het verkeerd lezen. De dagen van de inlogreeks is niet de dagen dat je ingelogd bent maar de dagen dat je achter elkaar de inlogbonus hebt opgehaald. Heb je het 1 dag niet opgehaald dan begint de inlogreeks weer opnieuw.

Laatste bewerkt: 3 Mei 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.