CTRL toets in Menagerie

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 17 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb het probleem ook maar heb ook nog ef is hetf is het zo en andere vraag. de toets CTRL kan ik niet gebruiken voor het oproepen van een zelfde stal in de managerie, is dit een bug of is het zo gecostrueerd

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb je vraag losgemaakt van het draadje in Technische Vragen want dit is voor alle spelers een interessante algemene vraag.

In de Menagerie heb je geen velden die je kunt verschuiven (vergelijk je bureaublad waar je wat heen en weer kunt schuiven), je hebt alleen slioten, die je kunt vergelijken met laatjes.
    En omdat die laatjes allemaal hun eigen plankjes om zich heen hebben moet je ze ook echt apart openen om er iets in te stoppen of uit te halen.

Het is technisch niet mogelijk om met een sneltoets daar handelingen mee uit te voeren. Zoals dat ook niet met de bouwknecht kan.
    Dus je hebt gelijk als je zegt dat het zo geconstrueerd is.

Je móet elk slot apart aanklikken en vullen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel voor deze toelichting Ron, ik vind dit een waardevolle aanvulling op de FAQ, misschien zou het daar als toelichting geplaatst kunnen worden, omdat het dan voor spelers die later met de menagerie beginnen dan ook nog gelezen wordt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.