cooldown tijd wolkenrij zichtbaar voor activatie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wandermans, 8 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wandermans

Wandermans Gevorderde

met alle nieuwe `speciale` wolkenrijen, die dikwijls een cooldown tijd hebben van meer dan 24u, zou ik het erg handig vinden dat de cooldown tijd zichtbaar is voordat ik de rij activeer.

Dit zou bv vermeld kunnen staan in het venster dat zich automatisch opend om de rij te activeren. Hier staat nu de bonus vermeld en hoe lang die actief is, maar dus niet hoelang het zal duren voordat ik de rij weer kan activeren.

Ik weet wel dat deze info in de FAQ van de wolkenrij te vinden is, maar dit zou handig en sneller zijn.

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat zou ik ook een handige optie vindenxD

Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat zou ik ook fijn vinden, ik weet dat als je op het rondje om hem te activeren gaat staan de tijd soms tevoorschijn komt.
    Maar bij mij weigert hij nogal eens om dat te laten zien.

4. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik ben ook voor

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Goed idee, ik ben voor.

6. vinc05

vinc05 Forum freak

Dat zou inderdaad heel prettig zijn.
    Ik heb nu ook de kastanjes er al knipperend bijstaan weet niet hoelang die duren voor de snelle supermest bij het volgende event.

7. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik vind dit ook een goed idee, maar wat ik nu heb gedaan wanneer dit idee niet zou worden uitgevoerd is:

Ik heb de betreffende FAQ opgezocht, daar heb ik de wolkenrij met de naam en de bijbehorende beloning opgezocht. Dit gekopieerd, ook het plaatje van de bonenstaaklijn, en dit geheel geplakt in Word. Het plaatje verkleind naar 9 breed en de tekst erbij geplakt. Het is misschien even omslachtig maar het is wel handig. Ik kan nu zo terug kijken hoelang de staak duurt, wat de beloning is en het allervoornaamste wat de extra bonus is. Dit heb ik alleen gedaan met de wolkenrij die naast de EP of TEP een extra bonus geven zoals verkorting van stallen dat is dan de bonus, maar versnelde groei als je SM toevoegd is een extra bonus enz. Niet de gewone met alleen de EP of TEP.

Zo heb ik nu alle bonenstaaklijnen met een extra bonus onder elkaar staan in een Word document.

8. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik ben er ook voor en verder zou ik het fijn vinden als ik de wolkenrijen zelf zou kunnen sorteren
    Ik heb er inmiddels al 65 van dat is 22 pagina's

Sintra98 vindt dit leuk.
  9. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

ik zou het ook handig vinden om te kunnen zien als de rij nog loopt wat de beloning is
    nu krijg je alleen te zien hoelang het duurt.
    er zijn inmiddels zoveel rijen dat ik geen idee meer heb welke wat geeft.
    zal het super handig vinden als dat er ook bij vermeld zou worden

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik sluit me aan bij de voorgangers.
    Maar wat Jokertje heeft gemaakt is ook wel een idee. Zal ik ook maar eens mee aan de slag. Dan is het eerst ook wat makkelijker.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

ik zou het ook wel handig vinden om met de extra bonussen allemaal onder elkaar te hebben staan
    of dat je ze zelf kan ordenen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  12. polkey

polkey Oudgediende

Eens met bovenstaande.
    Maar zou ook liever i.p.v een wolkenrij die 24 uur tijd nodig heeft een tijdsduur van 23 uur zien.
    Want nu zit ik in de wacht, kan niet starten met bijvoorbeeld de werkstallen omdat ik de dag ervoor later was en de dag erna wat vroeger.
    Denk dat we allemaal wel een ritme hebben waarin we met de farm starten, net dat uurtje geeft iets meer ruimte.
    Nu zit ik te rekenen en heeft de wolk geen nut ( tijd klaar is nacht ) en laat ik die staan tot de volgende dag.
    Maar het is wel de hele dag actief als ik ga kijken, steeds weer aanklikken om te zien of ik die nou moet overslaan of activeren.

In een ander topic opperde ik nog een soort kastje ( zoals de broeikas ) waar de wolken op rij staan, per categorie als werkstallen/fokstallen/alle stallen/30 min wolken/speciale baha enz.
    Zie je een tijdsduur door er met de muisaanwijzer naar toe te gaan of een aftelklokje.
    Dat ze aanklikbaar zijn en zich tonen, kun je wijzigingen aanbrengen in een sieritem die er op of af moet.
    Nog niet werkzaam zijn grijs /niet compleet gevuld komen op een onderste plank en zijn oranje.

hendrika73 en lijebouwman vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.