cookies accepteren

Discussie in 'Help archief' gestart door Soneador, 14 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soneador

Soneador Forumbeginner

Hallo, iedereen. Wou mijn email bevestigen, kreeg de melding dat ik cookies moest accepteren. Alles op forum doorgelezen, maar daar staat alleen hoe cookies te verwijderen. Wie weet wat te doen? Dank voor de moeite. Mijn ID ; 52189920.

Laatste bewerkt: 14 November 2014
  2. polkey

polkey Oudgediende

Dat moet je in je browser aanzetten.
    In IE is dat
    1. Kies in het menu voor de optie 'Extra' (of 'Tools') en vervolgens de optie 'Internet Opties' ('Internet Options').
    2. Klik op het tabblad 'Privacy'.
    3. De instelling waarmee de meeste sites werken is Medium.
    4. Onder de knop Advanced kunt u de gedetailleerde opties zelf opgeven.
    In Firefox is dat
    1. Kies in het menu voor de optie Extra (of Tools) en daarna Opties (Options).
    2. Klik op het tabblad Privacy
    3. Onder de optie 'Cookies' kunt u de optie 'Cookies van websites accepteren' aanvinken.
    In Chrome is dat
    1. Klik op het blad icoon (streepjes)
    2. Kies voor Opties (Settings) = instellingen
    3. Scrol naar beneden en klik op Toon geavanceerde instellingen (Show advanced settings...)
    4. Klik onder de kop Privacy op inhoudsinstellingen (Content settings) onder Cookies kunt u kiezen tussen Toestaan... (Allow...) of Blokkeren (Block...).
    Bij http://www.browserchecker.nl/cookies-aanzetten-enable staan ook wat afbeeldingen om je op weg te helpen.

3. Soneador

Soneador Forumbeginner

Dank je polkey. Heb ik gedaan, volgens de aanwijzingen in je reactie, maar daar staat alles op toestaan, zijn dus aangezet. En nu?

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik ben al even aan het nadenken maar kan niet helemaal plaatsen waar het probleem nu precies zit. Ik neem aan dat je verder wel het spel normaal kan spelen of heb je daar ook problemen mee?

Verder staat hier: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-account-instellingen.4749/ hoe je je mail kan veranderen / bevestigen. Is het opvolgen van deze FAQ mogelijk of kom je dan het cookies probleem ook tegen?

5. Soneador

Soneador Forumbeginner

Hallo, Klaartjuh. Ik kan wel gewoon inloggen en spelen. En.....wou dus mijn email bevestigen ( gelezen op forum), via het spel de email bevestigd ( emailadres gecontroleerd, en mijn spel wachtwoord ingetypt. Krijg dan te zien dat de email verstuurd is, maar krijg geen mail met bevestigings link. Ben al 2 dagen aan het proberen, en vandaag kreeg ik te zien bij opnieuw proberen ; krijg ik te zien dat de browser cookies moet accepteren. Ik speel in Ie en Chrome, en beide staan cookies toe, omdat dat vaak nodig is. Daarom had ik mijn ID ook erbij gezet ( met dank aan forum), zodat er misschien nagekeken kon worden hoe dat kan. Fijn dat iedereen hier meedenkt !! Misschien wil ik ook te snel te veel? Ben 13 november begonnen en nu bijna level 15, dus gaat goed.

Laatste bewerkt: 14 November 2014
  6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Probeer nu nog maar een keer, denk dat de mail nu wel binnenkomt :)

7. Soneador

Soneador Forumbeginner

Goedemorgen, Toontje2. Vreemd hoor, al 2 dagen aan het proberen, en niks. Maar zoals je al zei ; vanmorgen nog een s geprobeerd, en BAM gelijk de mail met de link. Email is dus nu bevestigd. Dank je Toontje ( lag misschien aan arriveren Sint en Piet? Die hebben ook al een klein berichtje van mij, was vroeg wakker). In elk geval; opgelost , met dank aan ieder die hielp.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.