continue vast lopen van farmerama

Discussie in 'Help archief' gestart door Mister.J, 11 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mister.J

Mister.J Gevorderde

sinds een tijdje heb ik last van het vast lopen van het spel.
    op een veld kan ik wel alles aanklikken maar van veld veranderen lukt dan niet meer. na refreshen lukt het dan wel weer een paar keer.
    heb flash player al paar keer opnieuw geinstalleerd en ook ccleaner draait regelmatig, wat kan ik nog meer doen om het spel weer goed te laten werken?
    met vriendelijke groet
    Mister.J

2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Doe je flashplayer cache een keer legen, zie macromaedia link in mijn handtekening.

Mrs.M vindt dit leuk.
  3. moppeltje

moppeltje Forummeester

Dat probleem is hier ook.......ook de knechten blijven "hangen"het duurt even na een aantal keren klikken
    en cache word regelmatig geleegd

penny1944 en Mrs.M vinden dit leuk.
  4. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Toontje.
    Wat moet ik nu doen heb het open staan.

5. Toontje2

Toontje2 Forum freak

daar alle sites verwijderen (rechter knopje)

6. Mister.J

Mister.J Gevorderde

Toontje ,
    Ik heb het gedaan maar het heeft niet geholpen wat nu

7. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

hier ook ontzettend veel last van,heb het sinds een maand ofzo ! je drukt op landkaart en er gebeurt niks
    heb net nieuw laptop en ook hier nog last van,maar deze is ontzettend snel,dus binnen 2 seconden na f5 ben ik weer terug op veld
    en met oude laptop deed ik 3 kwartier over alle velden ! en flashecache enCCleaner draaide over uren op oude laptop
    en is met nieuwe ook goed geregeld,maar probleem blijft toch bestaan !

8. Leo.netten

Leo.netten Teller

en een andere browser hebben jullie dat al geprobeerd ?

9. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ja Leo IE en chrome
    ga nu even opera proberen,dus dat meld ik nog even mocht het probleem zich daar wel/niet voordoen,ik ga dr eerst mee werken,dus laat morgen weten hoe en wat

edit ook opera blijft het vastlopen bij landkaart !
    en firefox lees ik dat het daar ook vastloopt,dus dat hoef ik dan niet te proberen

Laatste bewerkt: 11 November 2014
  10. Mister.J

Mister.J Gevorderde

o_Ok hier IE, chrome en Firefox, allen hebben hetzelfde probleem

11. Leo.netten

Leo.netten Teller

Je zou de av
    Je zou de avant browser eens kunnen proberen firefox werkt bij mij ook niet goed IE is bekend dat die voor problemen kan zorgen

12. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

die ken ik nog niet,dus daar ga ik me morgen in verdiepen
    dank je wel voor het meedenken 8)
    edit
    Avant kreeg ik een troyan horse melding,plus allemaal ongewenste pop ups
    bij begin van spel,dus die helemaal verwijderd van laptop
    op dit moment werkt IE nog het beste hier....ondanks hapering landkaart -.-

Laatste bewerkt: 12 November 2014
  13. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Hebben jullie deze problemen nog steeds?

Voor wie problemen in Chrome heeft is het raadzaam te kijken of je niet twee flash players geactiveerd hebt, daar Chrome zijn eigen ingebouwde 'flash player' heeft. En dat wil nog weleens problemen geven.

In deze FAQ lees je hier meer over en ook hoe je dit kan checken: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-flash-problemen.4764/#post-16077

Verder staan hier ook nog tips voor andere browsers, maar zie dat jullie hier ook al wat van hebben uitgevoerd:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-technische-vragen-en-oplossingen.4741/

14. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

ja Klaartjuh de FAQ waar jij het over hebt,heb ik als eerste opgeslagen bij mij favorieten !
    gelijk als eerste gedaan,maar alles is goed daar,ik ga gewoon verder zoeken !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.