Constante Uitlog op verschillende momenten

Discussie in 'Help archief' gestart door flintstones31960, 18 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    wil nog wel erbij vermelden wij spelen hier met twee spellen 1 op de vaste pc en 1 op de laptop en alle twee op draad
    vaste pc is goed laptop is mis
    heb de laptop na laten kijken maar de instellingen en alles staan goed hij is ook schoongemaakt maar niks helpt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    nu al 2 volle dagen last van chroom en ie dus event niet goed kunnen spelen de laatste 2 dagen. bij chroom eruit geknikkert en bij ie ook of je kan niet op je spookveld of eiland dan krijg je een bloemetje en dan ga je er zelf maar uit. niet langer dan 3 minuten kan ik spelen. als dit zo blijft dan stop ik want zo is geen spelen hoe moet dat dan met de volgende events?
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het probleem zit in Chrome, niet in Farmerama.
    Onze programmeurs zijn wel aan het onderzoeken wat Chrome heeft uitgespookt in de laatste update om te bezien of zij iets kunnen doen, maar simpel is het niet.
    Voorlopig is het enig mogelijke advies om in een andere browser als Chrome te spelen, bijvoorbeeld FireFox.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    IE doet het ook niet goed zoals ik al zei want daar krijg je een bloemetje dat staat te draaien zodat je er zelf maar uit gaat
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    IE wordt al drie jaar niet meer door Microsoft ondersteund dus de kans dat die conflicten met de flashplayer heeft neemt met de dag toe.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. hanna1944

    hanna1944 Junior expert

    ik heb hetzelfde probleem. irritant is nog zacht uitgedrukt. Ik weet niets van nieuwe voorwaarden van chrome...waar is die melding die lezen????? Dit wordt uiterst vermoeiend spelen laat staan dat ik aan een quest mee kan doen. wel vreemd dat anderen die ook via chrome inloggen geen centje pijn hebben.
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik verwijs maar nogmaals naar deze OA https://board-nl.farmerama.com/threads/uitlogproblemen-chrome-begin-maart-2020.35499/#post-712110

    Dat niet iedere niet iedere Chrome-gebruiker al last heeft kan aan meerdere dingen liggen.
    Als belangrijkste wel dat niet iedere gebruiker op hetzelfde moment de update krijgt, zoals bij alle programma’s worden updates verdeeld aangeboden om de druk op de update-server in tijd over de hele wereld te verdelen.
    Daarnaast hebben sommige mensen automatische updates uitstaan, dan zijn ze meer kwetsbaar voor hackers maar bepalen tot op zekere hoogte zelf wanneer de update wordt uitgevoerd.

    Een tweede reden is dat niet iedereen de nieuwste grote update van Win10 al heeft gekregen/geïnstalleerd. En sommigen spelen onder Win7 of Win8. Het lijkt erop dat die nog geen last hebben.

    Over de nieuwe voorwaarden hoef je je niet drukte maken, die krijgt iedere gebruiker die vanaf 31 maart Chrome opent eenmalig voor zijn neus en je kan dan niet verder voor je hebt geaccepteerd.
    Dat staat helemaal los van deze update en de inlogproblemen, is een gewone juridische verplichting gebaseerd op nieuwe wetgeving waaraan Google per 1 april voor al zijn gebruikers aan moet voldoen.
    Andere browsers voldeden al aan die wet of komen ook zeer binnenkort met nieuwe voorwaarden.
     
    Rumboontje en Borkie vinden dit leuk.
  8. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik heb er nu pas last van elke minuutwoord ik wel uitgelogt
     
  9. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    ben op dit moment al 5x uitgelogd. Erg irritant

    Edit: na nog 4x heb ik eindelijk 2 velden klaar
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zoals al eerder geschreven;)Probeer het eens via een andere browser. Bij mij werkt Firefox uitstekend en ook Microsoft Edge levert geen problemen

    Mijn ouders zijn overgestapt van browser en hebben nu nergens meer last van. Zeer de moeite waard dus
     
  11. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    Misschien een domme vraag: hoe doe je dat?
     
  12. nekraton

    nekraton Forumbeginner

    IK wordt op Google Chrome ook steeds uitgelogd. Heb voor nu gespeeld op Internet Explorer, geen problemen of uitloggen tijdens spel. Had ook al opgeschoond, cookies verwijderd, en pc opnieuw opgestart. Uiteindelijk dus wel kunnen spelen via Internet Explorer. Misschien tip voor uitlogproblemen van anderen?
     
  13. Mieke_D

    Mieke_D Junior expert

    Ik heb dit probleem nu ook.
     
  14. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Ik loop ook al de hele dag tegen deze problemen aan. Ik ben nu alle tips aan het lezen, eens kijken of ik er iets aan kan doen. Op deze manier is spelen niet leuk meer (er valt weinig te spelen).
     
  15. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    IK heb het probleem ook sinds gisteravond.Ben nu ook alle tips aan het lezen of en hoe ik er iets aan kan doen
     
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Dat is helemaal geen domme vraag, en gelukkig staat het hier uitgelegd
    https://board-nl.farmerama.com/threads/uitlogproblemen-chrome-begin-maart-2020.35499/

    Gewoon de stappen volgen,dan komt het vanzelf goed. de link gaat in op firefox,voor mij persoonlijk een betere browser dan chrome of Edge. Maar mocht je dat liever willen aangezien microsoft edge standaard op je laptop staat dan is dat uiteraard ook een optie. mocht je het icoontje niet hebben op je bureaublad dan vind je Edge simpel , met de volgende stappen
    • klikt links onder op het vergrootglas
    • type het woord ëdge" in het zoekvenster
    • Klink op 'openen"
    Je hebt nu Edge open en kan daar in de zoekbalk het adres van farmerama invoeren en gaan spelen

    Hoop dat dit helpt
     
  17. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Tja, de hele afgelopen dag problemen gehad: Eén minuutje spelen en dan weer afgebroken worden. Ik ben op zoek naar oplossingen, maar kom er nog niet echt aan uit. En ja, als dit zo blijft, dan ben ik gauw klaar met een spelletje op farmerama.
     
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Probeer het via een andere browser , firefox of edge het probleem zit namelijk in chrome.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    hier hetzelfde niks helpt word er goed flauw van, irritant gewoon.
     
  20. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Hier allerlei browsers geprobeerd , nu zelfs op firefox , wat lang goed ging er steeds uit gekieperd , weet niet wat men allemaal aan het doen is daar bp , maar dit is gewoon knap irritant aan het worden , ben je net aan het oogsten of wat dan ook , hup lig je er weer uit .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.