Constante Uitlog op verschillende momenten

Discussie in 'Help archief' gestart door flintstones31960, 18 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flintstones31960

    flintstones31960 Forumleerling

    Hallo,

    Het probleem is dat ik op verschillende momenten, in verschillende fasen van het spel random word uitgelogd.

    De ene keer is het tijdens het inlog scherm een andere keer bijvoorbeeld tijdens het wisselen van speel veld, of zelfs als ik nergens op druk dat het spel ineens uitlogt.

    Hierna heb ik de cookies verwijderd en met Ccleaner de registratie sleutels gerepareerd,
    opnieuw opgestart en helaas zonder resultaat.

    Tijdens het Event met de taarten, is het nagenoeg onmogelijk om zonder dat ik word uitgelogd een set compleet te maken, hierdoor ben ik al zeker 3 tickets verloren.

    Zijn er meer Spelers die hier last van hebben, en of is er een reden dat mij dit overkomt?

    Alvast bedankt voor jullie inzet.

    Mvg
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik zie dat je bij het opschonen het leegmaken van de Flashcache niet noemt.
    Dat is een aparte handeling die niet via de cookies en niet via CCleaner loopt.

    In mijn handtekening klik je op Flashcache legen. Je komt op een webpagina van Adobe. Misschien moet je daar via het slotje Flash nog toestemming geven.
    Op deze webpagina in een groot vierkant zie je staan “alle sites verwijderen”.
    Daarop klikken, dan begin je met een schone Flashcache.

    Uit wat je beschrijft lees ik echter een mogelijk ander euvel, namelijk een instabiele verbinding.
    Om die te herstellen moet je modem en indien los je wifi-router even een minuutje zonder stroom zetten.
    Dan wordt de verbinding met je internetprovider gereset en terug stabiel.

    Succes!
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  3. flintstones31960

    flintstones31960 Forumleerling

    Bedankt voor de snelle reactie,

    Met hulp heb ik op de pagina van adobe volgens jouw uitleg de instructies gevolgd en uitgevoerd, en hier een screenshot van gemaakt (zie link)
    https://imgur.com/a/Gw2Ok3c

    Na dit heb ik de pc opnieuw opgestart en na het toestaan van flash kwam helaas het zelfde euvel terug en werd ik tijdens het inlog scherm al weer uitgelogd.

    Helaas was dit voor mij nog niet de oplossing.
    Als u nog andere opties weet hoor ik dat graag en zal ik dat proberen.

    Nogmaals bedankt voor uw tijd en inzet.
     
  4. flater

    flater Forumleerling

    ik heb het zelfde probleem sinds vanmorgen
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik word ook ook regelmatig er uitgeknikkert hoor........:sleepy:
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier valt het spel niet meer te spelen in firefox. Het spel loopt elke keer vast en krijg dan een zwart scherm te zien, moet dan de browser opnieuw opstarten om weer in te kunnen loggen. In chrome doet het spel het wel normaal.
     
  7. flater

    flater Forumleerling

    ik word er steeds na ongeveer 30 seconden uitgegooit en moet dan opnieuw inloggen
    met chrome
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik (chrome) heb nergens last van.
     
  9. flintstones31960

    flintstones31960 Forumleerling

    IK heb al vanaf dinsdag dit probleem. En kan zelf geen antwoord meer bedenken .
    soms met inloggen ,dan weer met het wisselen van een veld,vervolgens weer naar drie of vier keer aan het rad draaien.
    En ga zo maar door, had gehoopt dat het misschien op gelost zou worden op het moment dat er een nieuwe quest kwam.
    Dat was vroeger vaak aan de orde , maar helaas ook dit is niet het geval...balen
     
  10. -farmerbert-

    -farmerbert- Junior expert

    Dat zwarte scherm had ik ook deze week. Ik heb het kunnen oplossen door de hardware acceleratie uit te zetten: rechts klikken op het spel, kies settings. Dan het vinkje uitzetten voor
    hardware acceleratie.
     
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zo te zien blijft hij nu wel werken, alleen mandjes vangen was nu wel een ramp omdat het schokkerig nu loopt.
     
  12. flater

    flater Forumleerling

    ik gebruik chrome niet meer want was niet meer mee tespelen
     
  13. Rumboontje

    Rumboontje Gelegenheidsauteur

    ook hier sinds vandaag niet meer speelbaar in chrome.
    zodra ik inlog en paar keer switch van veld ong. 5 x word ik eruit gegooid.
    speel nu via de oude explorer en dan blijft het wel stabiel......( alleen wel een stuk trager) maar beter dat dan elke keer eruit gegooid te worden.

    Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag.

    mvg.rumboontje
     
    tikivogel vindt dit leuk.
  14. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    o_Ok hier wil chrome sinds vandaag niet meer meewerken.
     
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb denk net 2 dagen geleden een melding gekregen dat de voorwaarden zijn bijgewerkt en dat je voor 31 maart accoord moet geven om nog gebruik te kunnen blijven maken van Chrome. Als je dit niet doet dan kan je na die datum er geen gebruik meer van maken. Er stond ook bij dat het voor nog iets was maar wat dat weet ik niet meer.
     
  16. wavervelden

    wavervelden Gelegenheidsauteur

    ook hier dezelfde problemen sederd gisteren, echt niet leuk spelen zo !
     
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De nieuwe voorwaarden staan los van de problemen. Het is een aanpassing aan de EU-wetgeving en er verandert voor jou als speler niets.
    Dus op of na 31 maart gewoon akkoord gaan.
     
    Rumboontje vindt dit leuk.
  18. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hier ook al geruime tijd last van dacht dat het aan de laptop lag maar zo te lezen niet de vaste computer is wel goed heb hier nog geen melding gehad van de nieuwe voorwaarden dan zal dat nog wel komen op de dag zelf denk ik
     
  19. wavervelden

    wavervelden Gelegenheidsauteur

    probleem blijft aanwezig en nergens anders eb ik mast van vervreken verbinding. Denk dat het een probleem is van Farmerama !
    Hopelijk wordt dat snel opgelost, Paul
     
  20. petraagten

    petraagten Forumleerling

    goedemorgen telkens verbreek de verbinding
    hoop dat dit snel opgelost wordt
    met vriendelijke groet Petra Agten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.