constante irriatante popup reclames

Discussie in 'Help archief' gestart door Tyrany, 16 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Wie kan me helpen om er vanaf te geraken?

    Sinds een 2-3 tal weken krijgt dat ik constant langs alle zijden op m'n scherm - ook na flashcash legen en wat dan ook :(

    Maakt zelfs niet uit welke website ik open en ik surf enkel op vertrouwde sites waar ik al jaren op kom - open geen youtube filmpjes of wat dan ook.

    Ik werk met ie.
     
  2. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    dan heb je toch ergens iets opgelopen, want dit wordt niet door de BP servers verstuurd. Wellicht een keer je scannen op malware of antimalware software installeren
     
  3. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ik heb er geen last van
    ik denk ook een spyware besmetting of een virus
     
  4. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Je kan Malwarebytes Antimalware installeren en draaien. Heel goede kans dat je er daarna vanaf bent en het is gratis!
    Je kan het installeren naast je normale virusscanner.
    Let wel op dat je het van de officiële website download (waarvan ik de link hier helaas niet mag neerzetten).
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Maar ik wel

    https://www.malwarebytes.org/antimalware/

    Even opletten dat je wel de gratis versie neemt en niet de proefversie van de betaalversie.
    En altijd opletten dat je bij het installeren alle extra's weigert, je wilt geen toolbar en geen add-on.
     
    Boer.Piet vindt dit leuk.
  6. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Ah, dank je Ron. Goede aanvulling!
     
  7. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Even laten weten wat er ondertussen gebeurd is:

    Nou dankjewel, had ondertussen op 't net al opgezocht wat ik als probleem had en blijkbaar was er ''atuzi ...." ergens mee ingeslopen. :(

    De 1ste keer in ongeveer 15J internetten dat ik met dit probleem geconfronteerd wordt.

    Heb dus gezocht op : hoe "atuzi.." te verwijderen, en kwam op de bovenstaande website terecht en er werd ook aangeraden om adwcleaner te installeren. Alleen al met de cleaner was ik al direct geholpen :) De website houd ik bij ingeval ik weer last moest hebben.

    Dus mensen dankjewel voor alle reacties :)

    Topic mag van gesloten worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.