confortvelden

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 29 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik heb het heel erg vaak, dat ik even ga testen of een gewas met comfortveld, water en mest niet telang duurt, door 1 veldje zo in te zaaien en te kijken hoe lang hij duurt.

De laatste tijd echter krijg ik eerst een tijd die prima is en zaai ik het dus vervolgens het hele erf er mee vol. als ik dan na een minuut nog een keer bij die test kijk is de tijd plotseling versprongen, In mijn nadeel !

daardoor duurt het opens wel te lang, terwijl ik net de hele akker heb ingezaaid. :mad:

dat had ik bijvoorbeeld vandaag met de Barbados-noten:
    eerst stond er 23:02 uur
    en toen ik net mijn hele akker had ingezaaid plotseling 24:07 !
    dat is meer dan een uur meer!>:(

2. polkey

polkey Oudgediende

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/klok.13663/

Als je dit topic leest dan zou dat van toepassing kunnen zijn, dat je na een refresh weer de juiste tijd te zien krijgt.
    Hier en gelukkig blijken er meer dat te ervaren, bevriest ergens het spel en loopt de klok niet door.
    Muiscursor erbij kun je nog gewoon de tijdsduur van je molen/gewas enz aflezen dus staat het scherm niet vast.
    Probleem klok de volgende bug misschien.

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja dat heb ik gelezen, maar het betreft hier niet hetzelfde, want hier is het de tijd van de comfortvelden, die niet stil staat, maar dat hij 1 minuut na het zaaien + wateren + mesten een hogere tijd aangeeft dan direct na het zaaien + wateren + mesten

(en de eerste meting was nadat hij doorhad dat het een comfortveld was en hij dus de tijd x4 deed)

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik neem dit mee in de melding die ik het hierboven genoemde draadje heb aangekondigd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.